SAS: 1,68 milliárd dolláros rekord-árbevétel tavaly
Középpontban az ügyfél
„Ügyfeleink a SAS®9 Enterprise Intelligence Platform segítségével nagyobb profitra tehetnek szert, és növelhetik ügyfeleik elégedettségét” – jelentette ki Jim Goodnight elnök-vezérigazgató. „Minden eddiginél nagyobb igény van technológiáink, megoldásaink és iparági szakértelmünk iránt, amely a SAS számára kiváló piaci pozíciót teremt.”
Az iparági megoldások közül továbbra is a banki megoldások vezetnek 10%-os növekedéssel, a kiskereskedelem területe 20, az oktatásé 16, a biztosításé 12, a kormányzaté pedig 11%-kal nőtt. A horizontális, iparágakon átnyúló üzleti megoldások nemzetközi eladása 2004-hez képest 24 %-kal emelkedett a vállalati teljesítménymenedzsment, a HR, a marketing-automatizálás és a kockázatkezelés területén elért bővülésnek köszönhetően.
Több mint 3400 jelenlegi SAS-ügyfél vásárolt 2005-ben további licenceket, ami azt mutatja, hogy a vállalatok valóban magasnak tartják a SAS termékeibe fektetett beruházásaik értékét. „A SAS hosszú múltja is magyarázza erős ügyfélkapcsolatainkat” – fejtette ki Jim Goodnight. „Vevőink hűségének megőrzése érdekében nagy súlyt helyezünk az ügyfélmegtartásra, és árbevételünk 24%-át fordítjuk kutatásra és fejlesztésre.”
Az SAS piaci helyzete a BI területén
Számos befolyásos piacelemző ismerte el a SAS vezető szerepét 2005-ös jelentésében. A Gartner Inc. „Magic Quadrant for Business Intelligence Platforms, 1Q06” című kutatásában a SAS a Piacvezetők síknegyedébe került.
A CIO Insight szaklap felmérése szerint az üzleti intelligencia kategóriában „egyértelműen a SAS vezet”.
Az informatikai döntéshozók irányadó amerikai lapja immár harmadik alkalommal adta közre éves felmérését „2005 Vendor Value Survey” címmel, amely 884 informatikai menedzsertől kérdezte meg, hogy preferált gyártóik biztosítják-e az elvárt értéket és megbízhatóságot.
A válaszolók előbb megnevezték azokat a gyártókat, amelyekkel üzleti kapcsolatban álltak az elmúlt 12 hónapban, majd hét alapvető kritérium szerint értékelték őket. A felmérés összességében azt mutatta, hogy az amerikai döntéshozók 2005-ben elégedettebbek voltak a gyártókkal, amelyek közül 18, beleértve a SAS-t is, az előző évinél jobb pontszámot ért el.
Kapcsolódó cikkek
- Zebra mobilnyomtatók Magyarországon
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- "Investor in People" díj újra a Pannonnak
- Magyar Telekom - újabb hatékonyságjavítási lépések lesznek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- EDS: változás a kommunikációban
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.