SAS: 1,68 milliárd dolláros rekord-árbevétel tavaly
Középpontban az ügyfél
„Ügyfeleink a SAS®9 Enterprise Intelligence Platform segítségével nagyobb profitra tehetnek szert, és növelhetik ügyfeleik elégedettségét” – jelentette ki Jim Goodnight elnök-vezérigazgató. „Minden eddiginél nagyobb igény van technológiáink, megoldásaink és iparági szakértelmünk iránt, amely a SAS számára kiváló piaci pozíciót teremt.”
Az iparági megoldások közül továbbra is a banki megoldások vezetnek 10%-os növekedéssel, a kiskereskedelem területe 20, az oktatásé 16, a biztosításé 12, a kormányzaté pedig 11%-kal nőtt. A horizontális, iparágakon átnyúló üzleti megoldások nemzetközi eladása 2004-hez képest 24 %-kal emelkedett a vállalati teljesítménymenedzsment, a HR, a marketing-automatizálás és a kockázatkezelés területén elért bővülésnek köszönhetően.
Több mint 3400 jelenlegi SAS-ügyfél vásárolt 2005-ben további licenceket, ami azt mutatja, hogy a vállalatok valóban magasnak tartják a SAS termékeibe fektetett beruházásaik értékét. „A SAS hosszú múltja is magyarázza erős ügyfélkapcsolatainkat” – fejtette ki Jim Goodnight. „Vevőink hűségének megőrzése érdekében nagy súlyt helyezünk az ügyfélmegtartásra, és árbevételünk 24%-át fordítjuk kutatásra és fejlesztésre.”
Az SAS piaci helyzete a BI területén
Számos befolyásos piacelemző ismerte el a SAS vezető szerepét 2005-ös jelentésében. A Gartner Inc. „Magic Quadrant for Business Intelligence Platforms, 1Q06” című kutatásában a SAS a Piacvezetők síknegyedébe került.
A CIO Insight szaklap felmérése szerint az üzleti intelligencia kategóriában „egyértelműen a SAS vezet”.
Az informatikai döntéshozók irányadó amerikai lapja immár harmadik alkalommal adta közre éves felmérését „2005 Vendor Value Survey” címmel, amely 884 informatikai menedzsertől kérdezte meg, hogy preferált gyártóik biztosítják-e az elvárt értéket és megbízhatóságot.
A válaszolók előbb megnevezték azokat a gyártókat, amelyekkel üzleti kapcsolatban álltak az elmúlt 12 hónapban, majd hét alapvető kritérium szerint értékelték őket. A felmérés összességében azt mutatta, hogy az amerikai döntéshozók 2005-ben elégedettebbek voltak a gyártókkal, amelyek közül 18, beleértve a SAS-t is, az előző évinél jobb pontszámot ért el.
Kapcsolódó cikkek
- Zebra mobilnyomtatók Magyarországon
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- "Investor in People" díj újra a Pannonnak
- Magyar Telekom - újabb hatékonyságjavítási lépések lesznek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- EDS: változás a kommunikációban
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.