XAPT Hungary: a legeredményesebb MBS partner 2005-ben is
Az XAPT Hungary Kft. sikeres évet zárt - árbevétele 2005-ben 760 millió forintra nőtt a 2004-es 617 millió forintról. A közép- és nagyvállalati Axapta projektek mellett az év során beindult új üzletága, a kis- és középvállalati ERP megoldások, a Microsoft Navision értékesítése és bevezetése. A TARGIT üzleti intelligencia, döntéstámogató megoldás és az AgilePoint üzleti folyamatmenedzsment megoldások iránt is számottevő kereslet mutatkozik. Az év szakmai sikerei közé tartozik, hogy a Microsoft nemzetközi fejlesztőcsapatában az XAPT Hungary szakemberei is helyet kaptak.
"A 2006-os év kilátásai hasonlóan kedvezőek" - mondta Schvarcz Zoltán ügyvezető igazgató. "Hamarosan több új cégnél is megkezdjük az Axapta bevezetését, illetve több helyen a GVOP pályázat kedvező elbírálását várja az ügyfél a szerződéskötéshez. Bízunk benne, hogy megőrizzük szakmai és piaci vezető szerepünket egyaránt. Célunk, hogy a kis, közepes és nagyvállalatok számára teljeskörű eszköztárral álljunk rendelkezésre az anyagi és pénzügyi folyamatok hatékony kezelésére, irányítására és a döntéshozásra - ennek legfontosabb eleme a vállalatirányítási rendszer, de szükség esetén magába foglal üzleti intelligencia, folyamattámogató, vagy egyéb integrált megoldásokat is."
Kapcsolódó cikkek
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- A XAPT tovább erősítette vezető szerepét
- Díjeső az XAPT-nak
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- XAPT-Tectura: stratégiai együttműködés
- XAPT Hungary Kft.: Nemzetközi díjak és elismerések
- Tovább terjeszkedik az Xapt
- Magyar cég törte meg az amerikai hegemóniát
- Az XAPT kanadai leányvállalat első komoly szerződése
- Az XAPT Hungary Észak Amerikában terjeszkedik
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.