Internettel sikeres a Hírek Média
A szerkezeti változás mellett a tavalyi év a vállalat termékportfoliója szempontjából is jelentős változásokat hozott. A technológiai fejlesztések eredményeként az elmúlt évben saját keresőmotort kapott a magyar weboldalakra optimalizált Kurzor.hu keresőszolgáltatás, és megújult a Depo.hu, az ország vezető online piactere. Ezzel párhuzamosan 23-ra bővült az összességében már közel 200000 feliratkozóval rendelkező Egyperces.hu tematikus hírlevél család. A legújabb Egypercesek a sport, a kézművesség, valamint a sztárvilág iránt érdeklődők számára kínálnak rendszeres olvasnivalót - utóbbit az RTL Klubbal közösen szerkeszti a Hírek Média.
„Az internetes hirdetési piachoz történő proaktív hozzáállásunkat megrendelőik is elismerték, így hirdetőink száma egy év alatt 53%-kal nőtt.” - mondta Trentin Tamás, a Hírek Média ügyvezető igazgatója. A portfolió legdinamikusabban fejlődő részét az újonnan bevezetett keresőmarketing megoldások adták, miközben az informatikai és szórakoztató weboldalak látogatottsága szintén 50%-os látogatói növekedést eredményezett 2004-hez képest.
Bővül a piac, jönnek a KKV-k
Magyarországon az online hirdetési piac kétszámjegyű növekedést produkált az elmúlt években. A Hírek Médiánál a tavalyi esztendő egyik figyelemreméltó változása volt a kis- és középvállalatok erőteljesebb megjelenése a hirdetők között. A forgalomnövekedés elsősorban CTnetwork rendszerében (a szöveges hirdetéseket megjelenítő hálózatba több mint 350 weboldal tartozik), illetve a Kurzor.hu keresőmarketing szolgáltatásában volt érzékelhető. „Napjainkra a hirdetők gyakorlatilag mérettől és iparágtól függetlenül jelen vannak a Hírek Média különböző felületein.” – tette hozzá Nagy Attila.
Eredmény alapú elszámolás
A Hírek Média várakozásai szerint a jövőben az online hirdetési piac növekedésével párhuzamosan egyre inkább az eredményalapú elszámolási rendszerekre tevődik át a hangsúly. Így a hirdető csak a ténylegesen érdeklődők – például a hirdetésekre rákattintó látogatók - után fizet, nem pusztán a hirdetés megjelenítésért. A Hírek Média hagyományaihoz híven elébe megy a változásoknak, és a Kurzor.hu keresőmarketing szolgáltatásával, a Maxima online direktmarketing rendszerével, illetve a beszédes nevű CTnetwork-kel már felkészült az új piaci trendre. „A folyamat pozitív változást hozhat az online reklámkultúrában, mivel a hirdetések minőségének és hatékonyságának növelésében egyszerre lesznek érdekeltek mind a felületek tulajdonosai, mind a hirdetők.” – mondta Trentin Tamás.
A Hírek Média 2005-ben
2005. január: A cég folyamatos növekedésének köszönhetően 2005 elején a német tulajdonost a Hírek Média menedzsmentje kivásárolta. A cég jelenlegi tulajdonosa cégvezetés és az osztrák COM Partners.
2005. március: A Hírek Média új üzletágakat hozott létre nagyvállalati, ügynökségi, valamint a KKV szektorba tartozó ügyfelei hatékonyabb kiszolgálása érdekében. Munkatársainak száma 2006 februárjáig összességében héttel bővült.
2005. június: A számítástechnikai, híradástechnikai és szórakoztató elektronikai termékeket felvonultató Depo.hu online piactér átlépte a 25 ezres termékszámot.
2005. június: A magyar weboldalakra optimalizált keresőmotorral, és kulcsszó alapú hirdetéssel mutatkozik be a Kurzor.hu keresőszolgáltatás.
2005. július: A Kurzor.hu napi oldalletöltése megközelíti az egymilliót, amelyet naponta több mint 80.000 egyedi látogató generál.
2005. szeptember: A négyéves Maxima direktmarketing rendszer már 1,3 millió e-mail címet kezel, és napi 200000 levelet küld ki.
2005. október: A Hírek Média az Invitellel és a Verlag Dashöferrel közösen megalapítja a legmotiválóbb vezetőnek járó Arany Evező Díjat
2005. október: A Depo.hu-n a regisztrált látogatók véleményei alapján összehasonlíthatóvá válnak a termékek és a forgalmazók.
Kapcsolódó cikkek
- Zebra mobilnyomtatók Magyarországon
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- "Investor in People" díj újra a Pannonnak
- Magyar Telekom - újabb hatékonyságjavítási lépések lesznek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- EDS: változás a kommunikációban
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.