"Európai Kiválóság a Multimédiában 2006 Díj"-at nyert hat magyar cég
Az Európai Multimédia Szövetségek Konvenciója (European Multimedia Associations' Convention - EMMAC) - az eAccelerator támogatásával - idén negyedik alkalommal osztotta ki az "Európai Kiválóság a Multimédiában Díj"-at (European Seal of Excellence in Multimedia). A kitüntetést - a hagyományokat követve ebben az évben is - három kategóriában (platina, arany, ezüst) ítélte oda az EMMAC zsűrije az ICT és digitális média szektorban sikeresen tevékenykedő vállalatoknak.
Philippe Wacker, az EMMAC főtitkára a díjak átadásakor kiemelte, hogy valamennyi szakmai díjazott egyben olyan sikeres, innovatív vállalkozás is, amely megértette a nemzetközi jelenlét és az erre irányuló marketingmunka fontosságát. Mint hangoztatta: az Európai Multimédia Szövetségek közös feladata, hogy a globális versenyben hatékonyan támogassák tagjaikat a nemzetközi téren történő terjeszkedés elősegítésében. Ennek egyik fontos megnyilvánulása a European Multimedia Accelerator és a hozzá kapcsolódó Európai Kiválóság a Multimédiában Díj.
Az idei 33 díjazottból 13 európai vállalat kapott arany fokozatú elismerést - közöttük egyedüli magyar cégként és a hazai e-learning szolgáltatók közül elsőként az Eduweb Multimédia Rt. 4-en platina, 14-en pedig ezüst díjat vihettek haza, utóbbiak között 5 magyar vállalat is.
Arany díjat kapott:
Ezüst díjat kapott:
A 2006. évi nyertesek teljes listája
A győztesek - az elismerések átvételével - többek között jogosulttá váltak az Európai Kiválóság a Multimédiában Díj logó nyilvános feltüntetésére és elnyerték az Európai Multimédia Fórum egyéves tagságát.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarország új példaképei
- Nemzetközi díjat kapott a Csodafa és Sulinet Digitális Tudásbázis
- Kmetty József és Csiszér Béla az idei Gyurós-díjasok
- Kelemen László lett az "Év információbiztonsági újságírója"
- Tizedik alkalommal lehet pályázni az IVSZ Gyurós Tibor-díjára
- A CeBIT-en kapott európai elismerést a Fotexnet
- NECDisplay Solutions termékek a CeBIT 2007 kiállításon
- OCZ FireWire flash meghajtók
- Egységes európai mobiltévé-szabványt szorgalmaz az EB
- Támogatói szerint a Blu-ray 3 éven belül kiszorítja a HD DVD-t
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.