A GfK Hungáriáé a "Családbarát munkahely 2006" cím
A 63 országban több mint 130 leányvállalattal és társult vállalattal jelen lévő cég magyarországi vállalata, a GfK Hungária a címet a családi kötelezettségeket tiszteletben tartó és rendezett munkaügyi kapcsolatokat megteremtő humánerőforrás menedzsment intézkedéseivel érdemelte ki. A vállalat megteremtette a nemek létszámbeli egyensúlyát és a napi munkaidő megszervezésére – 4 és 6 órás részmunkaidő, távmunka-állomások kialakítása –, illetve a munkavállalók családalapítási szándékainak elősegítésére irányuló intézkedéseivel – például gyermek születése esetén egyszeri, rugalmas formában felhasználható juttatás – sikerült olyan munkakörnyezetet kialakítani, ahol a munkahelyi kötelezettségek könnyen összeegyeztethetők a modern társadalom sarokkövét képező család által támasztott feladatokkal. A tízféle béren kívüli, ún. „Cafeteria” juttatási formák közül a munkavállalók szabadon válogathatják össze a számukra legkedvezőbb csomagot, egyes juttatási típusok akár hozzátartozók számára is igényelhetők. A vállalatnál széleskörű hazai és nemzetközi képzési és fejlesztési programokon vehetnek részt; egészségmegőrző dolgozói és családi napokon, különböző sport- és csapatépítő rendezvényeken lazíthatnak a munkatársak és a hozzátartozóik is. A GfK a pályakezdőket is segíti részben a START kártya program keretében, továbbá a felsőoktatásban tanuló fiatalok gyakornoki foglalkoztatásával.
„Hiszünk abban, hogy a GfK Hungária családbarát politikája segíti az alkalmazottak megtartását, mérsékli a fluktuációt és a betegen töltött napok számát. Intézkedéseink csökkentik a stresszt, javítják a munka hatékonyságát, ezáltal cégünk üzleti teljesítményét, versenyképességét” – mondta Kozák Ákos, a GfK Hungária Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Megugrott a csúcstechnológiás televíziók iránti kereslet
- Minden harmadik európai rendelkezik internet-hozzáféréssel
- Magyarországon még nem jellemző az e-banking
- Lassan terjed az internet, de jelentősen változik a felhasználói kör összetétele
- Fél év alatt 300 ezerrel több internetező
- Felmérés az internetes bankolásról
- Synergon: e-learning megoldások a GfK Hungária részére
- Zordabb fogyasztási klíma
- Kevés a hálón a honfi
- GfK: kevesen vásárolnak az interneten
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.