T-Online Magyarország: kitüntetett figyelem a kis tartalomszolgáltatóknak
Az Adnetwork Kft. - Magyarország leggyorsabban növekvő online hirdetési szolgáltatásokat nyújtó cége - üzleti és technológiai újdonságok felhasználásával segíti hozzá a partner oldalain megjelenő vállalatokat, hogy növeljék cégük ismertségét, az érdeklődök számát és az eladásokat. A több mint 360 oldalt tartalmazó hirdetési hálózat naponta 400 000-450 000, havi szinten mintegy 2,3 millió felhasználót ér el. Mint az öt legnagyobb internetes médium egyike, az Adnetwork havi 600 millió hirdetést szolgál ki.
A minőségi tartalomszolgáltatók, a technológia, az ügyfélkezelésre alapuló hirdetési hálózat tagjainak sorában a hazai internetes tartalomszolgáltatás teljes spektrumából találhatók honlapok. A nevét és megjelenését a későbbiekben is megtartó Adnetwork tematikus kínálatának néhány fő kategóriája: autó, család/otthon, kultúra, informatika, női oldalak, sport, szórakozás, utazás. Tagjai között az alacsony látogatottsággal rendelkező, esetleg újonnan induló oldalak mellett a jelentős olvasótáborral és nagy múlttal bíró portálok is megtalálhatók.
A T-Online Magyarország célja, hogy az Adnetwork révén kitüntetett figyelmet szenteljen a kis tartalomszolgáltatóknak: támogassa azok növekedését, helyet adjon oldalaik megjelenítésének, szolgálja a fejlődésüket. A vállalat segítségével a stabil háttér és a profi környezet biztosítható.
Kapcsolódó cikkek
- Handabandázik a T-Online
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
- Warner-műsorok a T-Home TV-n és a T-Online tékában
- Szélessáv, T-Home TV, iWiW a T-Online prioritásai között
- Online beszerzési aukció kórházi felszerelésre először Magyarországon
- Ismét T-Nagyi Program
- Nyugat-európai adnetworköt szolgál ki az Adverticum
- Növekvő sávszélesség a T-Online Magyarországnál
- Simó György kapta a Dale Carnegie & Associates Inc. Vezetői Minőség Díját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.