Debreceni SZÁMADÓ-nap
A SZÁMADÓ és a Saldo debreceni irodájának a célja, hogy olyan tudást és eszközöket nyújtsanak, amellyel nem csak a nagyvállatok, hanem a kis- és közepes méretű vállalkozások is eredményesen dolgozhatnak, erejüket meghaladó befektetés nélkül. Ennek az együttműködésnek volt része a mai SZÁMADÓ nap, ahol az előadásokon áttekintették, hogy kinek és milyen feltételekkel érdemes integrált vállalatirányítási, illetve ügyviteli rendszert bevezetni, melyek a legfontosabb buktatók – sőt mi is az integrált rendszerek értelme.
A hazai kis- és középvállalatok többsége vállalatirányításként a kockásfüzetben, vagy valamilyen táblázatkezelőben próbálja az adatokat összegezni, ami sok pontatlanságot, keveredést okoz. A táblázatkezelőben nincsenek meg azok biztonsági automatizmusok, amely megakadályozzák, hogy a számvitel logikájával ellentétesen rögzítsük az adatokat. Sokkal jobb helyzetben azok a cégek sincsenek, akik a különféle részterületekre – bér, raktárkezelés, könyvelés, partnernyilvántartás stb. – egymástól független, úgynevezett szigetrendszereket használnak, hiszen a többszörös adatfelvitel gyakran okoz eltéréseket, a „külsős” könyvelő pedig jelentős fáziskéséssel tud csak adatot szolgáltatni.
A mai adatbáziskezelő eszközökre építve olyan korszerű, valóban integrált rendszereket lehet megalkotni, ami a modulos, „rögzítés–feladás” elvét követő eszközök hatékonyságát is jócskán meghaladja. A SZÁMADÓ integrált vállalatirányítási rendszerében akár évi egymillió tétel is tárolható, a különféle területeken felvitt adatok pedig – mivel közös adatbázisban tárolódnak –azonnal, bárhonnan lekérdezhetők. Mindez nagymértékben megkönnyíti a cégvezetést döntéseit, az adminisztrációt végzők számára pedig jelentős időmegtakarítást jelent.
A szakmai napot cégtulajdonosok, vezetők és könyvelők egyaránt érdeklődve hallgatták, hisz egy fejlett rendszer megvalósítása mindenkinek kézzelfogható előnyöket nyújt. A SZÁMADÓ olyan megoldást kínál számukra, amely az elterjedt multinacionális rendszerekkel megegyező funkcionalitást, hazai szakértelmet, és a helyi jelenlétnek köszönhetően gyors és kedvező árú bevezetési lehetőséget garantál. A magyar cég kínálta megoldások fontos előnye az is, hogy nem szükséges azonnal egy sokhónapos lefutású, tízmilliós rendszert megvásárolni, hanem lehetőség van részterületenkénti bevezetésre is, ami gyakorlatilag részletfizetést is jelent.
A Saldo debreceni tanfolyamának résztvevői pedig nem csak elméletben ismerkednek meg a modern könyvvitel és ügyvitel alapjaival: az oktatás már a nyár folyamán kiegészül a ma már nélkülözhetetlen számítógépes lehetőségek megismerésével a SZÁMADÓ rendszeren keresztül.
A debreceni rendezvény a Saldo Könyvelő Klub eseménysorozatának is a része; egy korábbi előadás résztvevői lehetőséget kaptak élőben is kipróbálni a SZÁMADÓ rendszert, s ez alkalommal az időközben felmerült kérdésekre kaptak válaszokat.
Kapcsolódó cikkek
- Alkalmazott-továbbképzésben díjat nyert a MagiCom
- Tovább erősödött a NEXON bér-outsourcing üzletága
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- IV. SZÁMADÓ Nap: A menedzsment támogatása információval és informatikával
- Számadó: integrált vállalatirányítási csomag minicégeknek
- Nexon: Kétmilliárdon túl, fejlesztések előtt
- Számadó újdonságok a Számviteli Szoftverbörzén
- A Novell személyazonosság-kezelő megoldása a legjobb az InfoWorld szerint
- Idősek a munkaerőpiacon
- Nexon bérszámfejtés Oracle platformon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.