Az EDS is Indiában terjeszkedik
Az indiai IT-szolgáltató szektor egyik legjelentősebb akvizíciója által lehetővé válik az EDS számára további 11 ezer, az alkalmazások, a modern technológiák, a BPO és CRM szolgáltatások, valamint az alkalmazásfejlesztés területén magasan képzett indiai székhelyű munkatárs átvétele, BPO fókuszú értékesítési csatornákkal együtt.
Az MphasiS tavalyi 210 millió dolláros bevételével és 33 millió dolláros nyereségével az egyik legnagyobb offshore IT outsourcing és BPO szolgáltató. A vállalat bevétele iparági tudásának, technológiai szakértelmének, valamint különösen pénzügyi szolgáltatások területén meglévő ügyfélkapcsolatainak köszönhetően az elmúlt öt évben megnégyszereződött.
A tranzakció az EDS globális Best ShoreSM szolgáltatási stratégiáját támogatja, mely a minőségi, költséghatékony szolgáltatások teljes spektrumát lefedi, onshore, near-shore és offshore helyszíneken. Az EDS 16 ezer munkatársa 27 Best Shore országban dolgozik, melyből több mint 3000 fő Indiában. Az MphasiS üzlet és további terjeszkedési tervek révén az EDS-nek az év végéig várhatóan 20 ezer munkatársa lesz Indiában.
Kapcsolódó cikkek
- EDS: változás a kommunikációban
- Egy hónap alatt 5 millió új GSM-előfizető Indiában
- Tízdolláros laptopot készít India
- A Vodafone megszerezte az indiai Hutchison Essart
- A mobilkommunikáció forradalmasítja India fejlődését
- India kérésére cenzúrázzák a Google Earth-öt
- Indiában gyárttat olcsó mobilokat a Sony Ericsson
- A Vodafone kész az indiai beruházásra
- Stabil negyedévet zárt az EDS
- Száműzik egy indiai tartományból a Windowst
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.