Nagyobb vállalatok is felfedezték a célirányos internet-marketinget
Az ETARGET társaság hasonló befektetések növekedését feltételezi a közép-európai régióban. „Magyarországon a nagyvállalatok egyelőre csak fokozatosan, és óvatosan ismerkednek a célirányos internetes reklámmal. Azonban a globális áramlatokra tekintve jövőre a PPC rendszerekbe való befektetések jellegzetes növekedését várjuk a nagyvállalatok részéről.”- mondta Kálmán Tamás, az ETARGET hazai vezetője.
„Az internetes kereskedést ma már nem csak az e-shopok jellemzik. Magyarországon is túlnyomórészt internetes információbeszerzéssel kezdődik az üzletek lebonyolítása. Ezért is nagyon fontos a reklám megfelelő és előnyös elhelyezése a keresőoldalokon és az online médiumokban. Az internetet, mint piaci csatornát nem csak a multimédia és a könyvkereskedők veszik igénybe, hanem alkalmas a magán– és kereskedelmi szektor összes termékeinek forgalmazására is. „A kereskedés és a vásarlás formái megváltoztak, a piaci ágazatok pedig szakosodnak. A kereskedőkben egyre inkáb tudatosodik, hogy előnyösebb az érdeklődők célirányos megszólitása.“- nyilatkozta Kálmán Tamás.
„A célirányos internetes reklám a marketing egyik leghatékonyabb eszköze, melynek keretében egyszerű a befektetett eszközök kimutatása. A magyar média – és reklámügynökségek egyenlőre csak ismerkednek a PPC rendszerekkel és felhasználásukkal, de elmondhtajuk, hogy igen gyors fejlődés várható ezen a téren. A PPC rendszerek hatékony felhasználása tapasztalatokat követel, következésképpen az az a médiaügynökség kerül előnyösebb helyzetbe, amelyik hamarabb kezd el komolyan foglakozni ezen rendszerekkel, hisz a nagyvállalati ügyfelek szakértői hozzáállást igényelnek a szolgáltatóktól,“ -jegyezte meg Kálmán Tamás.
Kapcsolódó cikkek
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
- Vita a Vodafone marketingjéről
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google 3,1 milliárd dollárért felvásárolja a DoubleClicket
- Fényes jövő áll a keresőmarketing előtt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Díjnyertes Samsung klímamegoldások az MCE 2024-en
A Samsung Electronics Air Conditioner Europe (SEACE) legújabb fejlesztéseivel és termékeivel vett részt a 2024-es Mostra Convegno Expocomfort (MCE) hűtés-fűtéstechnikai szakkiállításon. Az MCE kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy a vállalat bemutathassa mind a lakossági, mind a kereskedelmi termék- és szolgáltatáskínálatát a HVAC+R* területén, amelyeket a kényelem és az összekapcsolhatóság vezérel. A szakkiállításon a Samsung tovább erősíthette iparági pozícióját, a termékeket MCE Kiválósági díjakkal ismerték el, illetve a 2024-es Év Terméke díjat is elnyerte a vállalat.
Elmaradnak a nemzetközi átlagtól automatizálás és AI terén a magyar cégek
A vállalatok többsége digitálisan még éretlen, ha a HR folyamatok automatizációjáról van szó – derült ki egy friss felmérésből. A munkavállalók azonban korántsem tartanak annyira az AI előretörésétől, mint gondolnánk: mindössze tíz százalékuk gondolja azt, hogy a mesterséges intelligencia ténylegesen veszélyeztetné az állását. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy a technológia gyors ütemű változása mellett mire számíthatnak az álláskeresők, a munkavállalók és a munkaadók a közeljövőben.
Növényvédelmi drónpilótaképzést indít a Széchenyi-egyetem, az ABZ Drone és a CloudIA
A Széchenyi István Egyetem, az ABZ Drone Kft. és a Cloud for Intelligent Airplace Zrt. (CloudIA) együttműködési megállapodást kötöttek, amelynek keretében növényvédelmi drónpilóta-képzést indítanak, először május végén. Az oktatás az Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Karon valósul meg, elérhetővé téve a legmagasabb szintű drónképzést a régió szakemberei számára.