Etarget kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Etarget

Tovább terjeszkedik az Etarget

Közép-Európa egyik legnagyobb célzott online reklámértékesítője az Etarget Szerbiára és Bulgáriára is kiterjesztette tevékenységét, és célzott reklámrendszerének működtetését. Miután 2007 áprilisában belépett a romániai piacra, most tovább terjeszkedik a Balkánon.

2007. október 23. 13:41

A sikeres keresőmarketing 10 szabálya

A módszer kétségtelen nagy előnye más médiumokkal szemben, hogy a rendszernek köszönhetően a hirdetés azoknak jelenik meg, akik a „kulcsszavakat” keresik, így célirányosan a legjobb helyre jut el.

Kulcsszavak: Etarget marketing reklám
2007. szeptember 28. 09:06

Szöveges hirdetés vállalati logóval

Az Etarget szöveges hirdetései mellé július közepétől már vállalati logó is elhelyezhető. A szöveges hirdetési rendszer üzemeltetője új szolgáltatást vezetett be a magyar piacon, amely lehetővé teszi a célzott reklám és a márkaépítés összekapcsolását.

Kulcsszavak: Etarget marketing reklám
2007. július 24. 13:21

Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca

Magyarországon mintegy 410-490 millió forintot költöttek a megrendelők internetes keresőoldalak szolgáltatásaira 2006-ban, az összeg, várhatóan az internet felhasználók számának növekedésével 2007-ben tovább emelkedik.

Kulcsszavak: trend Etarget marketing
2007. június 19. 09:09

Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett

A tanácsadással és kis- és középvállalkozások internetes marketingjével foglalkozó Onlinemarketing.hu Kft. a szükséges feltételek teljesítésével elnyerte az Etarget PARTNER bizonyítványt.

2007. június 16. 08:43

Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac

Az internetes hirdetésekkel foglalkozó Etarget szerint a webes reklámpiac 28 százalékkal nő az idén világszerte - közölte a társaság csütörtökön az MTI-vel.

Kulcsszavak: reklám +céginfo Etarget
2007. május 4. 09:09

Nagyobb vállalatok is felfedezték a célirányos internet-marketinget

A kis– és középvállalkozások megszokott kommunikációs eszköze lett az internetes célirányos reklám. Az USA-ban olyan nagyvállalatok mint a DaimlerChrysler az online marketing költségvetésének 20–30 százalékát fektetik be a célirányos internetes reklámba.

Kulcsszavak: marketing Etarget
2006. június 12. 10:50

A keresőmarketing térhódítása

A világháló térhódítása és az online hirdetések az évek során fokozatosan háttérbe szorították a nyomtatott sajtóban megjelent reklámok jelentőségét. Előtérbe kerültek a célzott online megjelenések, melyeket minden weboldalon megtalálhatunk, illetve legtöbbször ők találnak ránk, akár akarjuk, akár nem.

2006. március 22. 11:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

Az SAP SE bejelentette, hogy három évre, 2028 végéig meghosszabbította Christian Klein vezérigazgatói megbízatását és igazgatótanácsi tagságát. A társaság egyúttal meg is erősítette Klein szerepét, az Igazgatóság elnökévé nevezve őt ki, korábbi szóvivői státusza helyett.

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

Komoly szakmai kritériumok alapján választotta ki a világ 250 legjobb EdTech cégét a TIME magazin és a Statista. A hétezer cégből két pillérre – a pénzügyi erősségre és az iparági hatásra – épülő pontrendszer alapján állították össze a listát, amelyen a magyar Xeropan az előkelő 35. helyet szerezte meg, az európai cégek között pedig a 11. lett és egyben az egyetlen magyar vállalat a nemzetközi ranglistában.

2024. május 3. 19:59