Oracle: várakozások feletti eredmény
A nem GAAP szerint számított, egy részvényre jutó eredmény a negyedik negyedévben 0,29 dollár volt, ami 11%-kal több, mint az elmúlt év azonos időszakában. A nem GAAP szerinti nettó nyereség az elmúlt év negyedik negyedévéhez viszonyítva 13%-kal, 1,5 milliárd dollárra emelkedett.
A teljes 2006-os pénzügyi év GAAP szerint számított, egy részvényre jutó eredménye 0,64 USD volt, ami 16%-kal magasabb az előző évihez képest. A 2006-os pénzügyi év GAAP szerint számított árbevétele 22%-kal, 14,4 milliárd USD-re nőtt, míg a GAAP szerinti éves nettó nyereség 3,4 milliárd dollár lett 17%-os növekedés mellett. A GAAP szerint számított szoftverértékesítésből származó éves árbevétel 23%-kal, 11,5 milliárd dollárra emelkedett. Ezen belül az új adatbázis- és köztesszoftver-licencek GAAP szerinti éves árbevétele 9%-kal, az alkalmazások esetében pedig 66%-kal bővült. A szolgáltatások GAAP szerinti éves árbevétele 2,8 milliárd dollár volt, ami 19%-os növekedést mutat az előző év eredményéhez képest.
A 2006-os pénzügyi év nem GAAP szerint számított egy részvényre jutó eredménye 0,80 USD lett, ami 19%-kal több az előző évihez képest. A nem GAAP szerinti éves nettó nyereség a 2005-ös pénzügyi évhez képest 20%-kal, mintegy 2,4 milliárd dollárra emelkedett.
Kapcsolódó cikkek
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Az Oracle félmilliárdért felvásárolja az Agile céget
- Új bíró, halasztás az Oracle-SAP perben
- IDC: Az Oracle vezeti a relációs adatbázis-kezelők piacát
- Az Apple közzétette második negyedéves pénzügyi eredményét
- Bevétel- és profitnövekedés a Nemetscheknél
- F-Secure első negyedév: rekordszintű árbevétel és javuló jövedelmezőség
- HostLogic: tavaly 25 százalékos növekedés
- Az Infineon második üzleti negyedéve: ismét veszteség
- 611 millió dolláros veszteségről számolt be az AMD
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.