20 éves a D-Link
A D-Link sikerének fontos szerepe volt abban, hogy az otthoni hálózatok és az internet a kezdeti gyerekcipőből kinőve mára az egész világot átfogó nagyteljesítményű, zökkenőmentes kommunikációs hálózattá váljon, mely összeköti a vállalatokat és az otthoni felhasználókat.
A D-Link sikeresen bővítette a piacot a kis- és középvállalatok, valamint az otthoni fogyasztók irányába. Korábban az internetkapcsolat ezen csoportok számára megfizethetetlen volt, a D-Link azonban elérhető árú eszközeivel elérhetővé tette azt ezen szegmensek számára is. Az agresszív árazásnak és a fejlett hálózati technológiának köszönhetően a cég képes volt nagy volumenben a szükséges hálózati eszközök szállítására olyan áron, mely a versenytársakat is az árak minden felhasználó számára megfizethető szintre csökkentésére késztette.
A D-Link mindig a legújabb technológiát felvonultató, ugyanakkor megfizethető áron értékesített termékei jelentették az alapokat a hálózatok tömeges elterjedéséhez a fogyasztói, valamint a kis- és középvállalati piacon. Ennek a “Building Networks for People" stratégiának a következetes végigvitele tette lehetővé a cég számára, hogy piacvezető pozícióra tegyen szert a Digitális Otthonok, valamint a KKV szegmensekben. A D-Link ár-érték arányban elismerten vezető gyártója a fejlett hálózati technológiákat igénylő megoldásoknak, legyen szó vezetékes vagy vezeték nélküli hálózatokról, útválasztókról, kapcsolókról, IP telefonokról, IP tárolóegységekről, biztonsági és menedzsment termékekről.
A kiterjedt világméretű irodahálózatnak köszönhetően a D-Link képes volt forgalmának folyamatos növelése mellett egyensúlyt tartani három fő piacán: Az Észak-amerikai régió, az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régió valamint az APAC (Ázsia, Csendes-Óceáni térség és egyéb) régió egyaránt 33%-kal részesedik a forgalomból.
2005-ben, 20 évi folyamatos fejlődés eredményeképpen, a D-Link elérte az egymilliárd dolláros árbevételt, mely szintén igazolja a fejlett hálózati technológiára épülő megoldások piaci elfogadottságát. Iparági szakértők és független kutatóintézetek első számú márkának tartják az ázsiai és a csendes-óceáni térségben, de világszerte is az első háromba sorolják. A cég piacvezető pozíciót ért el a digitális otthonok valamint a kis- és középvállalatok számára értékesített hálózati és kapcsolati termékek piacán.
Kapcsolódó cikkek
- Új nyílt forráskódú hozzáférési pont a D-Linktől
- Partnereit díjazta a D-Link
- 11 év garancia a D-Link Wireless N termékeire
- A D-Link a CeBIT 2007 kiállításon - Fókuszban az üzleti megoldások
- Vezeték nélküli hálózat ingyenes otthoni telepítéssel
- Eric Martinez a D-Link új európai alelnöke
- Vista-tanúsított draft 11N router a D-Linktől
- Közelebb az új vezeték nélküli szabványhoz
- Megnövelt garanciaidő a D-Link vállalati termékeire
- L2 gigabit switch PoE támogatással a D-Linktől
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).