Átadták a legnagyobb zalai Avaya hálózatot

forrás Prim Online, 2006. július 20. 13:44
Zala megye öt városában, a helyi tömegközlekedést bonyolító Zala Volán nyolc telephelyén, összesen 504 végponttal rendelkezik az az új Bosch-Avaya IP távközlési rendszer, amelyet a Robert Bosch Kft. távközlési üzletága szállított.
A Robert Bosch Kft. távközlési üzletága által forgalmazott, 8 darab Avaya IP Office alközpontból álló rendszert a Magyar Telekom Csoporthoz tartozó BCN Rendszerház építette ki és adta át. Az új, IP alapú kommunikációs rendszer révén a közlekedési társaság öt településen lévő nyolc telephelye között jobb minőségű, egyszerűbb és olcsóbb lesz a kommunikáció.

Az összesen 504 végponttal kiépített hálózatot felhasználóbarát Avaya 5410-es, 5420-as és 5602-es készülékkel szállították, amelyek kizárólag az IP Office alközponttal együtt használhatók. Az IP Office termékcsalád egy olyan integrált "mindent egyben" megoldás, amely elsősorban kis- és közepes vállalatok kommunikációs igényeit képes kielégíteni, ráadásul mind az IP, mind a hagyományos telefonálást támogatja. További előnye az egyszerű bővíthetőség, és a nagyfokú rugalmasság.

Horváth Tibor, a Zala Volán fejlesztési igazgatója elmondta: nyolc telephelyükön korábban különböző típusú telefonközpontok üzemeltek, ráadásul egy részüket csak bérelték, amelyek bérleti ideje éppen lejárt. A mostani beruházással az volt a céljuk, hogy a telefonrendszerüket egységesítsék és korszerűsítsék, valamint csökkentsék a vállalat telefonköltségeit.

Az állami és dolgozói tulajdonban lévő, zártkörűen működő részvénytársaság több ajánlattevő közül választotta a Bosch által forgalmazott Avaya-rendszert. Mint megtudtuk: a ma már működő rendszernek köszönhetően az öt városban lévő telephelyek költséghatékonyan, helyi tarifával hívhatók, továbbá a hívások nyomon követhetők és elemezhetők. A Zala Volánnál úgy számolnak, hogy a beruházásnak köszönhetően mintegy 20%-kal csökkenhetnek a vállalat telefonköltségei, ráadásul a jobb kommunikációnak köszönhetően a járatindítások pontossága miatt az utasoknak is javuló szolgáltatást nyújthatnak.

A most átadott beruházás további előnye, hogy a rendszer bármikor bővíthető akár callcenterrel, akár hangpostával, ami tovább javíthatja a megrendelő kommunikációs lehetőségeit cégen belül és ügyfeleivel egyaránt.

- A Robert Bosch Kft. távközlési üzletágának referenciái között tíz hazai Volán-társaság található - nyilatkozta Földházi Csaba üzletágvezető, hozzátéve, hogy a jelenlegi beruházás révén a legnagyobb Avaya hálózat jött létre Zala megyében.
Kulcsszavak: Bosch Avaya

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01