Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal

mySAP CRM-re vált a Magyar Autóklub

forrás Prim Online, 2006. augusztus 7. 14:47
A CRM rendszerekről a közvélemény még mindig azt tartja, hogy a nagyvállalatok számára készült, drága megoldások. A valóság ezzel szemben az, hogy már a középvállalatok is egyre gyakrabban alkalmazzák azokat, és használatuknak sokkal inkább a szervezet felépítéséhez és a munkafolyamatokhoz, mintsem a gazdálkodásához van köze. Erre kiváló példa, hogy Magyarország egyik legismertebb társadalmi szervezete, a Magyar Autóklub is ebben az irányban korszerűsíti ügyfélszolgálati rendszerét.
A projekt lényege, hogy alapjaiban megújítsa a Magyar Autóklub ügyfélszolgálati rendszerét, annak működését – fejtette ki Fárizs Péter, a megbízást elnyerő HostLogic Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója. A mindenki által jól ismert, 188-as számon hívható „Sárga Angyal” szolgálat nem csak a klubtagok igényeire, hívásaira válaszol, hanem számos gépjármű márka assistance szolgáltatását is ellátja az ország területén. Az összes bejövő hívás száma így már a legnagyobb hazai ügyfélszolgálatok forgalmával vetekszik. Az igények növekedése miatt mára az Autóklub kinőtte régebbi, egyedi fejlesztésű rendszerét.

A megújuláshoz – több más megoldás közül – a mySAP CRM 5.0 rendszerét választották. A technológia nem csak a call center funkcióit fedi le, hanem bevezetésre kerülnek az értékesítést támogató és a marketingmunkát automatizáló modulok is. A rendszer korszerűségét jól mutatja, hogy hazánkban ez az első mySAP CRM 5.0 bevezetés.

A bevezetés nem titkolt célja, hogy a Magyar Autóklub a tagság és assistance ügyfelei megnövekedett igényeit a megszokott magas szolgáltatási színvonal mellett elégíthesse ki.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban

A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.

2024. december 21. 16:47

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32