Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
mySAP CRM-re vált a Magyar Autóklub
forrás Prim Online, 2006. augusztus 7. 14:47
A CRM rendszerekről a közvélemény még mindig azt tartja, hogy a
nagyvállalatok számára készült, drága megoldások. A valóság ezzel
szemben az, hogy már a középvállalatok is egyre gyakrabban alkalmazzák
azokat, és használatuknak sokkal inkább a szervezet felépítéséhez és a
munkafolyamatokhoz, mintsem a gazdálkodásához van köze. Erre kiváló
példa, hogy Magyarország egyik legismertebb társadalmi szervezete, a
Magyar Autóklub is ebben az irányban korszerűsíti ügyfélszolgálati
rendszerét.
A projekt lényege, hogy alapjaiban megújítsa a Magyar Autóklub ügyfélszolgálati rendszerét, annak működését – fejtette ki Fárizs Péter, a megbízást elnyerő HostLogic Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója. A mindenki által jól ismert, 188-as számon hívható „Sárga Angyal” szolgálat nem csak a klubtagok igényeire, hívásaira válaszol, hanem számos gépjármű márka assistance szolgáltatását is ellátja az ország területén. Az összes bejövő hívás száma így már a legnagyobb hazai ügyfélszolgálatok forgalmával vetekszik. Az igények növekedése miatt mára az Autóklub kinőtte régebbi, egyedi fejlesztésű rendszerét.
A megújuláshoz – több más megoldás közül – a mySAP CRM 5.0 rendszerét választották. A technológia nem csak a call center funkcióit fedi le, hanem bevezetésre kerülnek az értékesítést támogató és a marketingmunkát automatizáló modulok is. A rendszer korszerűségét jól mutatja, hogy hazánkban ez az első mySAP CRM 5.0 bevezetés.
A bevezetés nem titkolt célja, hogy a Magyar Autóklub a tagság és assistance ügyfelei megnövekedett igényeit a megszokott magas szolgáltatási színvonal mellett elégíthesse ki.
A megújuláshoz – több más megoldás közül – a mySAP CRM 5.0 rendszerét választották. A technológia nem csak a call center funkcióit fedi le, hanem bevezetésre kerülnek az értékesítést támogató és a marketingmunkát automatizáló modulok is. A rendszer korszerűségét jól mutatja, hogy hazánkban ez az első mySAP CRM 5.0 bevezetés.
A bevezetés nem titkolt célja, hogy a Magyar Autóklub a tagság és assistance ügyfelei megnövekedett igényeit a megszokott magas szolgáltatási színvonal mellett elégíthesse ki.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
2024. december 21. 16:47
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
2024. december 21. 13:49