A SAO-Synergon biztosítja a Helpdesk és Desktop oldali támogatást a BAT Hungary részére
A szolgáltatás átvételére, illetve a támogatáshoz szükséges környezet kialakítására másfél hónap állt rendelkezésre. A bevezetési projekt során a helpdesk szolgáltatás - mely korábban Budaörsön működött - a SAO-Synergon központi szolgáltató központjába (Service Center) került.
A SAO-Synergon Kft. munkatársai folyamatosan biztosítják a szolgáltatási szerződéseiben meghatározott SLA (Service Level Agreement) szerinti működést, illetve a 7/24-es folyamatos rendelkezésre állást a BAT Hungary központjában és telephelyein egyaránt. A feladat ellátásához a SAO nyolc új munkatárssal bővítette csapatát. A szerződés értelmében a SAO a két telephelyen több mint hatszáz munkaállomás működését biztosítja. A támogatás kiterjed a kiskereskedelmi tevékenységet végző munkatársak által használt informatikai infrastruktúrára is. A projekttel kapcsolatban a SAO Service Center-ében havi szinten átlagosan 2000 telefonhívással számolnak.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Synergon tőkét emel a cseh leányvállalatában
- Új stratégiát hirdet a veszteséges Synergon
- Synergon: kisebb bevétel, nagyobb veszteség
- Megsemmisített iratok - megszüntetett GVH-eljárás
- A Synergon beszállna a virtuális mobilszolgáltatásba
- Synergon-Cisco: újra rendszerintegrátori együttműködésben
- A Synergon nem fizet osztalékot
- Synergon - egy vezérrel
- Synergon: Service Desk- és hálózatbővítés az EDS-nél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.