A HP felvásárolja a Mercury Interactive Corporationt
A megállapodás egyesíti a HP OpenView erősségét, a rendszer-, hálózat- és az informatikai szolgáltatás menedzsment szoftvert a Mercury erősségével, az alkalmazás menedzsmenttel, az alkalmazás fejlesztéssel, az informatika szabályozásával és a szolgáltatás orientált architektúra (SOA) menedzselésével. Ez a kombináció az ügyfeleknek az iparág legrobosztusabb szoftvercsomagját nyújtja az informatikai szolgáltatások optimalizálásához, automatizálásához és az üzleti igényekhez való igazításához.
“A HP szoftver stratégiájának a célja, hogy egyértelműen vezetője legyen a vállalati informatikai menedzsmentnek végponttól végpontig, és segítse az ügyfeleit abban, hogy szorosan a változó üzleti igényekhez tudják igazítani az informatikai rendszereik prioritásait” – emelte ki Thomas E. Hogan, a HP Software üzletág alelnöke. “A HP OpenView kínálatát egyesítve a Mercury vállalati BTO kínálatával a vállalati informatikai menedzsment számos építőelemét fogjuk integrálni egy teljes megoldássá, amely lefedi a teljes informatikai rendszer életciklust, a tervezéstől a bevezetésen át a működtetésig. A Mercury egy eredmény orientált, jó teljesítményű vállalat, kiváló szakemberekkel, akik tovább erősítik a HP-t.”
A Mercury felvásárlásával a HP Software éves bevétele várhatóan meghaladja majd a 2 milliárd dollárt. Közvetlenül az ügylet lezárulta után a Mercury a HP Software részévé válik, és a két vállalat eladásai erősíteni fogják egymás termékeinek az értékesítését.
A HP Software nem GAAP (Generally Accepted Accounting Principles – az Egyesült Államokban a tőzsdei cégekre kötelező számviteli szabályok) alapon számított bevételének a növekedése a cég előrejelzése szerint 10 és 15 százalék között alakul, a működési nyereség pedig hozzávetőlegesen 20 százalék lesz a 2008-as pénzügyi évben. Az előzetes számítások szerint a tranzakció várhatóan részvényegységenként hozzávetőleg 4 centtel csökkenti a nem GAAP alapon számított nyereséget a 2007-es pénzügyi évben, és hozzávetőleg 2 centtel növeli a részvényenkénti, nem GAAP alapon számított nyereséget a 2008-as pénzügyi évben. Ez tartalmazza a felvásárlás azon könyvelési korrekcióit, amelyek a késleltetett bevételhez és kártérítés költségéhez, valamint számviteli leíráshoz kapcsolódnak, és hozzávetőlegesen 141 millió dollárt, vagy 5 centet tesznek ki részvényegységenként a 2007-es, és hozzávetőleg 43 millió dollárt, részvényegységenként 1 centet tesznek ki a 2008-as pénzügyi évben, a várt együttműködésnek megfelelően.
A felvásárlás nyilvános vételi ajánlattétel formájában bonyolódik le, a Mercury valamennyi kifizetetlen részvényére, és ezt követi a Mercury és a HP részlegének az egyesülése. A vételi ajánlat számos feltételtől függ, beleértve a Mercury 2005. december 31.-én zárult pénzügy évének az éves jelentését és a Form 10-K jelentést. A HP várakozása szerint a vételi ajánlattétel haladéktalanul megkezdődik, és várhatóan 2006-os naptári év negyedik negyedévében lezárul.
Kapcsolódó cikkek
- HP Magyarország: megérkeztek az Edgeline technológiát alkalmazó többfunkciós eszközök
- LAN parti ProCurve infrastruktúrán
- Mégis kémkedett a Dell után a HP?
- HP HDTV-k közvetlen filmletöltéssel
- Az IBM és a HP uralja a szerverpiacot
- HP: Hamar lefogyasztja a noteszgépakkukat a Vista
- Minden egyben tárolórendszer a HP-től
- Tovább növelte előnyét a HP a PC-piacon
- A HP új technológiájú MFP vállalati nyomtatókat dob piacra
- Betörne a videojáték-piacra a HP
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.