SAP konferencia a kódok jegyében
A 2006. szeptember 17. és 20. között Tihanyban megrendezendő SAP Tihany’06 konferencia az SAP WorldTour és az SAP TechTour magyarországi állomása is egyben. A háromnapos, immár kilencedik évébe lépett konferencián hagyományosan több, mint ezer közép- és felsővezető vesz részt, a legkülönbözőbb méretű vállalatok, valamint államigazgatási szervek képviseletében. Az idei évben „A kód neve: SAP” szlogen köré szerveződő esemény fontos feladatának tekinti, hogy a szakmai ismereteken túl olyan információkat, tudásanyagot közvetítsen a konferencia résztvevőinek, amelyeket kiválóan tudnak alkalmazni az üzleti életben is. Ennek jegyében a keynote előadók között olyan, nemzetközi szinten is elismert gazdasági és elméleti szakemberek szerepelnek, mint Szalay- Berzeviczy Attila, a Budapesti Értéktőzsde elnöke, Stumpf István, a Századvég Alapítvány elnöke, valamint Straub Elek, a Magyar Telekom elnök- vezérigazgatója. Immár visszatérő vendég a konferencián Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter, míg dr. Szabó István kriptográfus és dr. Falus András bioinformatikus az informatikának egy kevésbé közismert, ámde annál izgalmasabb területére vezeti be a résztvevőket.
A szakmai előadások keretén belül külön szekciók foglalkoznak az üzleti- informatikai élet legfontosabb területeivel, beleértve ebbe többek között az államigazgatást, a közszolgáltatókat, a bankszektort, a felsőoktatást, az e-learninget és természetesen az SAP kis- és középvállalatoknak szánt megoldásait. Az SAP és külsős szakértők részvételével külön panelbeszélgetés foglalkozik majd a Magyarország által lehívható EU- támogatásokkal.
„A vállalatok folyamatosan azt kutatják, hogyan maradjanak talpon az éles piaci versenyben. Az innováció és a növekedés kulcsát a megfelelő informatikai megoldások jelentik, a vállalatokat érő kihívásokra pedig az SAP képes megfelelő választ nyújtani. A titok nyitja, vagy ha úgy tetszik a megoldás kódja tehát: az SAP.” – mondta el Vahl Tamás, az SAP Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
További információt az SAP tihanyi konferenciájáról a www.sap.hu/tihany honlapon talál.
Kapcsolódó cikkek
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Systems' Day konferencia - először
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Kóka: két év alatt 40 szolgáltató központ jött létre
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.