Magyarországról vásárolt call centert egy mongol bank
A XacBank új kommunikációs rendszerét az Algotech magyarországi csapata szállította, a rendszer alapját Avaya eszközök képezik. A projekten kilenc magyar szakember dolgozott, öten közülük személyesen is részt vettek az ulánbátori munkálatokban. Az igényfelmérés, rendszertervezés, installáció, konfiguráció, tesztelés és oktatás mintegy nyolc héten keresztül zajlott.
„A mongol projektnél a legnagyobb nehézséget a hét órás időeltolódás okozta, hiszen a két ország munkaideje alig fedi egymást. Ehhez a problémához képest eltörpültek a kulturális és technológiai különbözőségekből fakadó gondok. Voltak mindenesetre olyan érdekes momentumok, mint például az, hogy ehhez a projekthez vezették be az első mongóliai ISDN PRI vonalat. Az első mongóliai ISDN vonal bevezetése azzal a jóleső érzéssel tölt el bennünket, hogy egy kicsit talán mi magunk is hozzájárultunk az új kommunikációs alkalmazások elterjedéséhez Mongóliában” – mondta Bortnyák Adorján, az Algotech ügyvezetője.
A XacBank új kommunikációs rendszere a dolgozók mindennapi üzletmenethez kapcsolódó telefonhívásait és az ügyfelek beérkező hívásait egyaránt kezeli, azaz telefonalközponti és call center funkciókat is ellát. A call centerben jelenleg tíz ügyfélszolgálati munkatárs dolgozik. Egyelőre a telefonos és e-mailes kapcsolattartást használják, a jövőben viszont – az ügyfelek igényeinek megfelelően – bevezethetik a fax, SMS, webchat és más csatornákon érkező kérések egységes kezelését. A VoIP kapcsolat következtében a rendszer használata költséghatékony, bővítése pedig egyszerű. A XacBanknál ez utóbbi fontos szempont, hiszen a call center dinamikus bővülésével számolnak. A jövőbeli munkálatoknál továbbra is számítanak a magyar szakemberekre.
„Én magam Magyarországon végeztem egyetemi tanulmányaimat, és nem csak naprakész tudással, de nagyon pozitív élményekkel tértem haza. A mostani call center projekt tovább erősítette azt a korábbi tapasztalatomat, hogy a magyar szakemberek igen felkészültek és megbízhatóak. Egy banknak pedig mi lenne fontosabb, mint infrastruktúrájának megbízható működtetése?!” – nyilatkozta Ganhuyag Chuluun, a XacBank vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- RAD-újdonság a CeBIT-en
- Signal Biztosító: felkészült a gépjármű-biztosítási rohamra
- Továbbfejlesztette call centerét a Budapest Bank
- Call center 2006
- Három új szakember az Algotechnél
- Új kommunikációs rendszer a GLS budapesti irodájában
- Ellentmondásos igények a régió contact center piacain
- Műszaki igazgatóval dolgozik az Algotech
- Regionális marketingkommunikáció az Algotechnél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.