Az Év Internetes Kereskedője Díj: október 15-ig lehet szavazni
MTI Sajtóadatbank, 2006. szeptember 20. 09:19
Az idén is várják a szervezők a közönség szavazatait az Év Internetes Kereskedője Díjra október 15-ig - közölte az Informatikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ).
Az Inter-Európa Bank és az IVSZ alapította díjat a nyertes egy éven keresztül használhatja, nyereménye a támogatók által biztosított médiafelületekből álló online kampány. Az alapítók célja a hazai internetes kereskedelem támogatása. A versenyben bárki részt vehet, aki online kereskedelmi tevékenységet folytat, és az internetezők szavazatukkal támogatják.
Az Év Internetes Kereskedője Díjat 2005-ben a www.bookline.hu nyerte el, az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjévé tavaly a www.bortarsasag.hu internetes oldalt választotta a zsűri.
Az MTI korábbi híradása szerint a magyarországi internetes boltok viszonylag kicsik: 2004-ben a 81 százalékuk, 2005-ben pedig 75 százalékuk nem érte el a nettó 5 millió forint forgalmat.
Lemák Gábor, a GKIeNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. ügyvezető igazgató-helyettese az MTI-nek elmondta: a magyarországi online áruházak forgalma 2006-ban várhatóan eléri a 30 milliárd forintot. Míg 2001-ben alig lépte át a 3 milliárd forintot, addig 2005-ben 20 milliárd forint volt az áruházak forgalma. Magyarországon közel ezer online áruház működik, ebből mintegy 50 mozgatja a piacot. Dinamikus bővülés várható, a piac szereplőinek száma 2008-ra elérheti a kétezret.
Az Év Internetes Kereskedője Díjat 2005-ben a www.bookline.hu nyerte el, az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjévé tavaly a www.bortarsasag.hu internetes oldalt választotta a zsűri.
Az MTI korábbi híradása szerint a magyarországi internetes boltok viszonylag kicsik: 2004-ben a 81 százalékuk, 2005-ben pedig 75 százalékuk nem érte el a nettó 5 millió forint forgalmat.
Lemák Gábor, a GKIeNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. ügyvezető igazgató-helyettese az MTI-nek elmondta: a magyarországi online áruházak forgalma 2006-ban várhatóan eléri a 30 milliárd forintot. Míg 2001-ben alig lépte át a 3 milliárd forintot, addig 2005-ben 20 milliárd forint volt az áruházak forgalma. Magyarországon közel ezer online áruház működik, ebből mintegy 50 mozgatja a piacot. Dinamikus bővülés várható, a piac szereplőinek száma 2008-ra elérheti a kétezret.
Kapcsolódó cikkek
- Alkalmatlanság miatt felfüggesztették a személyügyi rendszer pályázatot
- Nemzetközi díjat kapott a Csodafa és Sulinet Digitális Tudásbázis
- Kmetty József és Csiszér Béla az idei Gyurós-díjasok
- Beszerzés - nyíltan
- GTS-Datanet pályázat a jövőről, diákoknak
- IT-piac: A szolgáltatási szektor a legerősebb
- Kiírták az "Év információvédelmi diplomadolgozata" pályázatot
- Ismét magyar tag a legnagyobb európai infokommunikációs szövetség elnökségében
- Az EBay-en árulják a Rednex svéd rockbandát
- Kelemen László lett az "Év információbiztonsági újságírója"
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
2024. december 21. 16:47
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
2024. december 21. 13:49