SMS alapú ügyintézés a budaörsi Városházán
A Hivatal részéről a kapcsolattartás a (20) 429-7213 telefonszámon történik. Hagyományos telefonbeszélgetésre ez a szám nem alkalmas.
1. A tájékoztatórendszerben jelenleg szociális támogatásokkal, illetve adóügyekkel kapcsolatban kap az ügyfél tájékoztatást. Az ügyfél beküldi az ügytípushoz tartozó kódszót, pl. „ap.dij", „adoertek". A válasz SMS az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat, adatokat sorolja fel (elsősorban szociális támogatások esetén), az eljárás díjáról, a bevallási, befizetési határidőről ad információt (jellemzően adóügyek esetén). Amennyiben az ügyfél nem ismeri a kívánt ügytípus kódszavát, két kérdőjel („??") beküldésével lekérheti az érvényes kódszavakat és jelentésüket.
2. Az időpontfoglalás alkalmas arra, hogy az ügyfél - a webes felülethez hasonlóan - bizonyos ügytípusok esetében időpontot foglaljon magának a Hivatalban, hogy ezzel elkerülje a várakozást.
3. Ügyintézés előkészítése: ez a szolgáltatás két részből áll: az előkészítendő ügytípus és az előkészítéshez szükséges adatok megadásából, illetve egy időpontfoglalásból, amikor az ügyfél meg fog jelenni a Hivatalban. Az ügyintézés előkészítéséről, kódszavairól egy kérdőjel („?") beküldésével kérhető tájékoztatás.
Kapcsolódó cikkek
- Saját közösségi portált indít a Coca-Cola a MySpace ellen
- Egy hónap alatt 5 millió új GSM-előfizető Indiában
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- Megalakult az Első Magyar e-Közigazgatási Klaszter
- KSH: az első negyedévben nőtt a széles sávú internet előfizetés
- Pendrive microSD-ből: Egyszerű másolás mobilról PC-re
- Új tarifacsomagokkal havi 1000 percet ajándékba ad a Pannon
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- Nem a felhasználókon múlik az adatalapú mobiltelefonos szolgáltatások lassú terjedése
- Sikeres mobilhívás a világ tetejéről
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
Ezért egyre erősebb a felújított mobilok piaca
Erősödő újkészülék-eladások, a termékek hosszabbodó szoftveres támogatása és életciklusa, valamint a bevizsgált készülékek iránti növekvő bizalom is segíti Magyarországon a felújított okostelefonok piacának bővülését. A Rejoy.hu a távközlési világnap alkalmából gyűjtötte össze az aktuális trendjeit.
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.