Innovációs bonbonok
Az európai kutatás-fejlesztési eredmények ipari felhasználásának legjobb gyakorlata a gyártásban
A kongresszus egyik arany fokozatú szponzora a Régens Zrt. volt, melynek képviseletében Moksony Réka, a cég üzletfejlesztési üzletágvezetője tartott előadást stratégiai fejlesztések és elletási láncok témakörben. „Jó gyakorlatként” mutatta be egy nemzetközi kutatás fejlesztési projekt eredményeként kifejlesztett business-to-business alkalmazást.
Elmondása szerint a MaNeM - Manufacturing Network Manager szolgáltatásainak bevezetése jelentősen növeli a gyártó-beszállító kapcsolatrendszerben a teljes ellátási lánc működésének hatékonyságát.
Az előadás fókuszált a beszerzés, a rendeléskövetés és a beszállítói folyamatok ellenőrizhetőségének problémájára, olyan ellátási láncokban, melyben az üzleti kapcsolatokat működtető információk gyors és hatékony elérése az egész hálózat versenyképességét befolyásolja. A bemutatott integrációs platform egy közös informatikai felületen kapcsolja össze a gyártót és beszállítóit. Olyan szolgáltatásokat biztosít, amelyek jelentősen növelik az ellátási lánc működésének rugalmasságát és átláthatóságát.
A Régens Zrt. olyan lehetőségeket kínál a vállalatoknak, melyen keresztül mind partnerként, mind felhasználóként hozzáférhetnek a legújabb technológiákhoz és megoldásokhoz.
Moksony Réka fejlesztésük fő céljaként fogalmazta meg, hogy alkalmazási közelségbe hozzák a kutatás-fejlesztési projektek eredményeit, és nem mellékesen, rávilágítsanak az Európai kutatások eredményeinek közvetlen értékteremtő hasznosíthatóságára a vállalatok üzleti gyakorlatában.
Az előadás teljes anyaga letölthető
Kapcsolódó cikkek
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Systems' Day konferencia - először
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- Májusban Budapest a projektmenedzsment világ fővárosa
- Valós és virtuális JavaOne a környezettudatosság jegyében
- SPSS adatbányászati és adatelemzési konferencia - ötödször
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.