A VII. Unoka-Nagyszülő Informatikai Versenyt rendezték a hétvégén
A VII. Unoka-Nagyszülő Informatikai Versenyre a versenykiírás szabályai alapján a regisztráló párosok száma már verseny előtt egy hónappal elérte a maximális (122) létszámot. Díjazásban részesült: 1 első, 2 második, 3 harmadik legtöbb pontszámot elérő páros. Különdíjat kapott: a legidősebb és a legfiatalabb versenyző és a legtávolabbról érkezett is.
A VII. Unoka-Nagyszülő Informatikai Verseny statisztikái szerint a nagyszülők között több a nagymama 58%, az unokák között jóval több a kisfiú 57%. Érdekesség, hogy a versenyzők lakhely szerinti megoszlása szerint Nyugat-Magyarországról 24%, Kelet-Magyarországról 6%, Közép-Magyarországról 13%, Pest megyéből 57%-ka érkezett a versenyzőknek. A nagyszülők között 50-55 éves korig 15, 56-60 éves korig 34, 61-65 éves korig 25, 66-70 éves korig 23 és 71 éves kor felett 20 fő versenyzett. A legidősebb versenyző 79, a legfiatalabb 6 éves volt. A versenyen több nagycsalád is részt vett, néhány családból 3 versenyzőpáros is indult.
Kapcsolódó cikkek
- Saját közösségi portált indít a Coca-Cola a MySpace ellen
- Egy hónap alatt 5 millió új GSM-előfizető Indiában
- A szülők nem tudják, mit csinál a PC előtt a gyermekük
- E-petíció dönthetne a társadalmat érintő kérdésekről
- 200 millió Google Earth felhasználó
- Asus UMPC negyvenezerért
- 122 millió európai az interneten
- GTS-Datanet pályázat a jövőről, diákoknak
- Az Intel is beszáll az ultraolcsó laptopok piacára
- Új web2 szolgáltatás: Közösségi térkép
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.