Kommunikációs és marketingigazgató alelnöki poszt az APC-nél
Aaron L. Davis neve ismerősen cseng az amerikai marketingszakmában, és több mint 17 éve áll az APC alkalmazásában. Ez idő alatt többféle marketing-, értékesítési vezetői és értékesítési pozíciót töltött be a vállalatnál, többek között a Small Systems üzletág értékesítési és marketing részlegéért felelős globális alelnöki posztot is, 1999 és 2003 között. 2003-ban a Computer Reseller News elektronikus magazin az első legjobb 25 vezető közé sorolta, valamint a Marketing Computers vállalattól megkapta a Marketer of the Year (az év marketingese) elismerést. Davis a Johns Hopkins University főiskolai képzésének befejezése után a Columbia University újságírói képzésén egyetemi szintű végzettséget szerzett.
Kapcsolódó cikkek
- Az IT kiadások mind nagyobb részét költjük energiára és hűtésre
- Univerzális laptop-akkumulátorok az APC-től
- APC: új InfraStruXure Central v4.0 szoftver
- Új Power Ready laptoptáskákat mutatott be a CeBIT-en az APC
- APC Blade Ready program: Két új partner
- Új, energiatakarékos hűtési megoldás az APC-től
- Az IBM az APC-t választotta moduláris, skálázható adatközpont-megoldások szállítására
- Nemzetközi tanúsítványt kínál az APC online adatközpont képzése
- Plug and Play, készre szerelt InfraStruXure az APC-től
- Orvosi laborok számára is kínál szünetmentes tápegységet az APC
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.
A hazai szállítmányozásban is kopogtat az e-mobilitás
Hazánkban az e-mobilitás a többség számára a személygépjárművek elektrifikációját jelenti, pedig a szállítmányozás területén is jelentős potenciál rejlik benne. Nem véletlen, hogy a nemzetközi szakkiállításokon egyre-másra mutatkoznak be a nagy gyártók e-kamionjai és e-furgonjai, Magyarországon viszont ezen a területen a piaci szerepek éppen csak kialakulóban vannak.
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.