Az OTP az Active Vision-t választotta
Az Active Vision kínálta Siwwwa a névadó hindu istenhez hasonlóan söpri el az elavult tartalomkezelő szokásokat, majd „sok kezével” összeszedi a szétszórt és kusza tartalmakat, hogy aztán központosított és szabályozott rendszerben kezelje.
Nemrég elérhetővé vált a Siwwwa legújabb, 3.11-es verziója. Ennek főbb jellemzői:
Kényelmes táblázatszerkesztés az összes kijelölt cella csoportos és gyors módosítása,
Bővült az "egy-klikknyire" lévő funkciók listája
- arculati kézikönyvnek megfelelő azonnali formázás
- beszúrás (hivatkozások, táblázatok, listák, dobozok)
- kijelölés (paragrafusok, listák, dobozok és táblázatok)
Dokumentum-navigációs sáv, hogy mindig tudjuk, hogy dokumentumon belül hol vagyunk és ezen a helyen milyen műveleteket tudunk elvégezni
Automatikus konverterek
- listából paragrafus
- paragrafusból lista
- paragrafus széttörése újsoroknál
- paragrafusok egyesítése újsorokkal
Még gyorsabb keresés és csere a dokumentumon belül
XML forrás megtekintése és szerkesztése
További szűrők és gyors keresés az oldalak, a képek és a csatolmányok listában
Még gyorsabb szelekció.
Nagyobb Siwwwa felhasználók: OTP Bank, Magyar Telekom, Erste Bank, OTP Travel, BÉT, OTP Garancia, Allianz, Groupama, ING, Rába, Merkantil Bank, OTP Alapkezelő, OTP Pénztárak.
Az ActiveVision Kft 1999 óta meghatározó szereplő a nagyvállalati tartalomkezelő rendszerek, webes informatikai megoldások piacán. 2006 nyarától az ActiveVision - kilépve a kizárólagos forgalmazói keret, szerzői, beszállítói, kutatási-termékfejlesztési szerepköréből - önálló arccal lép fel a piacon. Legismertebb termékei a Siwwwa és a BlondXML.
Kapcsolódó cikkek
- Arculatot váltott az OTP Csoport
- SAP e-learning az OTP Banknál
- Az EMC vezeti a tartalomkezelő szoftverek piacát
- A Sun megállapodást kötött az OTP Bank Rt.-vel
- Egységes IT architektúra menedzsment az OTP Bankcsoportnál
- Az OTP tranzakciós adattárháza a világelsők közt
- Vodafone-nal telefonál az OTP Bankcsoport
- Az OTP Magánnyugdíjpénztár is az SMS alapú promóciót alkalmazza
- Új konszolidált Sun tárolómegoldás az OTP Banknál
- SUBA: Az OTP Romániában, az MKB itthon vezeti be a Microsoft megoldását
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.