Integris-Rendszerház az Év Szoftver Partnere

forrás Prim Online, 2007. január 4. 18:51
A HP minden évben kitünteti az Év Szoftver Partnere Díjjal azokat az EMEA (Európa, Közel-Kelet, Afrika) régióbeli szoftver partnereit, amelyek kiemelkedő teljesítményt nyújtanak a helyi, illetve a regionális szoftver piacon, valamint áttörő sikereket érnek el egy-egy nagy jelentőségű projektnél. A cég ilyen módon díjazza mind stratégiai, mind innovatív téren egyedülállót alkotó partner vállalatokat.
A HP Magyarország a T-Systems leányvállalatát, az Integris-Rendszerházat ismerte el kiemelkedő színvonalú outsourcing partneri tevékenységéért, valamint innovativitásáért. A T-Systems 2004 végén döntött úgy, hogy stratégiai platformnak - infokommunikációs outsourcing szolgáltatásának támogatására - a HP OpenView termékcsaládot választja. E platform üzemeltetését és a szolgáltatás menedzsment központ létrehozását a T-Systems tagvállalatára, az Integris-Rendszerházra bízta.

Az Integris két éve dolgozik sikeresen a HP OpenView menedzsment szoftver megoldásokkal. A T-Systems ezen szoftver megoldásokra alapozva outsourcing szolgáltatásként kínálja üzleti partnereinek az aktív hálózati eszközök (router, switch), IP telefonok, szerverek teljeskörű felügyeletét, desktopok és szerverek szoftver menedzsmentjét, valamint a Service Desk szolgáltatást. Innovatív, úttörő módon, a világon elsőként alkalmazták a HP megoldását hálózati eszközök konfigurálására. Továbbá nagy sikerrel vettek részt a Cisco IP telefonok menedzsmentjét lehetővé tevő HP megoldás béta tesztelésében, és visszajelzéseik segítették a piacvezető informatikai cég fejlesztői csapatát abban, hogy a termék minél tökéletesebben kielégítse a végfelhasználói igényeket. Jelenleg több mint 15 ezer Cisco IP telefont menedzselnek ezzel az eszközzel. A szolgáltatási szintek teljesüléséről SLA riportok formájában rendszeresen riportokat generálnak ügyfeleik számára, ugyancsak HP megoldással.

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01