Arculatot váltott az OTP Csoport
A bank és csoporttagok oldalainak konszolidációja már a SIWWWA bevezetésekor lezajlott, így 2001-től a teljes tartalom XML-ben van tárolva. Egyszerű implementációs képességeinek köszönhetően a SIWWWA az XML-ben tárolt tartalomból kezdetekben HTML-t, később PHP forrást, végül a tavalytól JAVA(JSP,J2EE) forrást generál. A technológiaváltásból a felhasználók mit sem vettek észre, mert a SIWWWA kezelőfelülete változatlan marad az alkalmazott technológiától függetlenül.
Az OTP Csoport arculatváltásakor ismét megmutatkoztak SIWWWA arculatszabályozási képességei is. Mivel a rendszerben kezelt tartalom teljesen független a megjelenéstől, ezért kizárólag a megjelenítés szintjén kellett a váltással kapcsolatos módosításokat végrehajtani. Így az OTP Csoport monstre arculatváltása a SIWWWA-nak újabb rutinfeladat volt.
A hagyományos tartalomkezelő rendszerekben a tartalom és a megjelenítés általában nincs szigorúan elválasztva egymástól, ezért egy esetleges arculatváltáskor nem lehet központilag megváltoztatni a megjelenést. A hagyományos CMS megoldásoknál általában minden oldalt egyenként át kell szerkeszteni, mivel minden egyes oldal tartalmában benne vannak a régi arculattal kapcsolatos elemek. Több ezer oldal módosítása – például az OTP Csoport esetében – a SIWWWA nélkül hosszú hetekbe került volna.
Az Active Vision kínálta SIWWWA az új arculati elvárásoknak megfelelő szabályozást központilag tartatja be. A SIWWWA felhasználó többlet időráfordítás nélkül tud olyan dokumentumokat készíteni, amelyek már a következő pillanattól megfelelnek az új OTP banki és csoporttagi arculatnak. A SIWWWA már több nagy magyar cég megújulásakor bizonyította be képességeit. Ennek egyik bizonyítéka a Matáv - Magyar Telekom arculatváltás volt. A telekommunikációs nagyvállalat intranete új arculatot kapott, amely együttesen több tízezer oldalt érintett.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.