Újabb sikeres év az Alerant Zrt.-nél
A korábbi évekhez hasonlóan tavaly is jelentősen, mintegy 20 százalékkal növekedtek az alkalmazásfejlesztésből és -integrációból származó bevételek. Különösen magas, 160 százalékos volt a növekedés a termékeladásoknál. Ezen belül is elsősorban a BEA-termékek értékesítése emelkedik ki, ami nagyrészt annak köszönhető, hogy a magyarországi telekommunikációs, pénzügyi és ipari terültek piacvezető vállalatai döntöttek a BEA megbízható és magas rendelkezésre állású integrációs és portál megoldásai mellett. Ezen kívül e vállalatoknál erősödött a szolgáltatásorientált architektúrák (SOA) kialakításának igénye, melyekhez a BEA teljes körű eszközkészletet kínál.
Az Alerant a BEA Systems hazai disztribútoraként és technológiai központjaként átfogó szolgáltatásportfólióval rendelkezik a BEA-termékekhez kapcsolódva. Termék és fejlesztés támogatási szolgáltatásaira különösen nagy igény mutatkozott 2006-ban, 85 százalékkal nőtt az e területből származó bevétel. Az Alerant támogatási szolgáltatásainak magas színvonalát a BEA Systems is elismerte. Az elmúlt év elejétől Magyarországon az Alerant nyújtja a BEA különlegesen magas szintű, Mission Critical Support Continuum szolgáltatását.
Az Alerant 2007-ben további növekedésre számít. Különösen erős növekedést vár a SOA-megoldások terén. „Az elmúlt évben jelentősen nőtt a cégek érdeklődése a szolgáltatásorientált technológia iránt” – mondta el a bejelentés kapcsán Szabó Tamás, az Alerant Zrt. ügyvezető igazgatója. „Az Alerant, mely itthon az elsők között kezdett el foglalkozni a SOA-technológiával, az elmúlt évek alatt elismert szakértőjévé vált e területnek. 2006-ban már több, köztük egy európai szinten is kiemelkedő SOA-projektben vehettünk részt, s idén további megrendelések várhatóak” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Hitelközvetítő céget alapított a portfolio.hu
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.