2006-ban is piaci rekordot döntött az F-Secure árbevétele
Az F-Secure üzleti alaptevékenysége a "Security as a Service", vagyis a szolgáltatásként kínált biztonság sikeresnek bizonyult az internetszolgáltatók körében. Ezt bizonyítja, hogy az F-Secure jelenleg 34%-os piaci részesedéssel vezeti az európai piac ezen üzleti területét, valamint 10%-os piaci részesedéssel erős pozíciót szerzett Észak-Amerikában is. Az év végére 34 ország összesen 136 internetszolgáltatójával jött létre partnerkapcsolat - ez 11-gyel több partnert jelent a harmadik negyedévhez képest. A szolgáltatóktól származó árbevétel növekedése az év vége felé szintén felgyorsult.
Az F-Secure otthoni felhasználók számára készült vezető terméke, az F-Secure Internet Security 2007 az elmúlt évben számos elismerést kapott a különböző összehasonlító termékelemzéseken. Elnyerte például a PC World magazin "Best i Test" elismerését Norvégiában, valamint a Window News kiadvány szerkesztőségi díját Franciaországban. Az F-Secure emellett bevezette következő generációs üzenetbiztonsági megoldását, amely már az átjáró szintjén védelmet nyújt a levélszemét és a vírusok ellen.
A mobil piacon a nyílt operációs rendszereket célzó ismert rosszindulatú mobilkódok száma folyamatosan növekszik, 2006-ban már meghaladta a 340-et. A F-Secure megtartotta vezető szerepét a biztonsági piac mobilszegmensén, s a múlt évben folytatta a szoros együttműködést a Nokia vállalattal és a mobilpiac más fontos szereplőivel. Ennek keretében az F-Secure Mobile Anti-Virus volt az első vírusvédelmi megoldás az S60 3rd Edition intelligens telefonhoz, és a jelenleg kiadott, illetve a
jövőben megjelenő új Nokia S60 3rd Edition készülékek többségéhez, például a Nokia Nseries és Eseries készülékekhez is elérhető lesz.
Kapcsolódó cikkek
- Az Apple közzétette második negyedéves pénzügyi eredményét
- Bevétel- és profitnövekedés a Nemetscheknél
- F-Secure első negyedév: rekordszintű árbevétel és javuló jövedelmezőség
- HostLogic: tavaly 25 százalékos növekedés
- Az Infineon második üzleti negyedéve: ismét veszteség
- 611 millió dolláros veszteségről számolt be az AMD
- Nokia-negyedév: csaknem 10 milliárd eurós eladás
- Az F-Secure új domainnel tenné biztonságossá a pénzügyi weblapokat
- A vártnál kisebb veszteség az LG.Philipsnél
- Nulladik napi támadásra figyelmeztet az F-Secure
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.