Google-jelenlét Magyarországon
Kérdéseinkre a Google magyarországi képviselője elmondta:
- a Goole hazai partnereinek kialakításában nyitott a cég;
- a hazai írott és elektronikus sajtóban megjelenő konkrét Google-hirdetési terveket még nem készítettek;
- mostantól a hivatalos magyarországi pr-ügynökségén keresztül a Google a korábbinál sokkal több aktuális hírt juttat el a szakszerkesztőségekhez.
Kapcsolódó cikkek
- Személyi változás a Siemens PSE Kft. élén
- Kmetty József és Csiszér Béla az idei Gyurós-díjasok
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- 200 millió Google Earth felhasználó
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- Biztonságtechnikai céget vásárolt a Google
- Offline módban is használhatók a Google webalkalmazásai
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Trösztellenes bizottság vizsgálja a Google-Doubleclick összeolvadást
- Újabb Google-gyilkos kereső a láthatáron
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG új kampánya megtanít arra, hogyan nevelhetjük a hírfolyamaink algoritmusait
Az LG Electronics (LG) elindította Optimism your feed nevű globális kampányát. Az akció elsődleges célja, hogy pozitív és inspiráló tartalmak közzétételére ösztönözze a felhasználókat, és ezáltal egy optimistább hangulatot teremtsen a közösségimédia-platformokon.
Szerte a világban népszerű az amerikai magyar „nyomokat” bemutató applikáció
Három éve indult útjára a digitális “jenki huszár”, azaz a Hello HuGo nevű applikáció, amely felhasználóbarát módon gyűjti össze a lehető legtöbb magyar vonatkozású pontot az USA-ban, amiből eddig több, mint 1500 található az appon. A ma már nívódíjas alkalmazást több, mint tízezer ember használja az Atlanti-óceánon innen és túl, Ausztráliától, Kanadán át Indiában, Belgiumban, Franciaországban, Mexikóban, Jamaikában és még több más országban keltette föl az emberek érdeklődését.
Növeli európai termelési kapacitását a Schneider Electric
A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat kedden megnyitotta okosgyárát Dunavecsén. A 28.000 négyzetméteres épületben ötszázan dolgoznak majd.
GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 – a legnagyobb és legismertebb webáruházak rangsora
A GKID 2015 óta készít nyilvános rangsorokat a magyar piacon működő, és ott a legnagyobb forgalmat generáló online kereskedőkről. Az e-kereskedelmi kutató- és tanácsadócég a Mastercard közreműködésével idén négy tematikus forgalmi rangsort állított össze. A TOP15 legnagyobb forgalmú e-kereskedő mellett ismét elkészült az élelmiszerek és háztartási cikkek online értékesítésével foglalkozó kereskedőket tömörítő TOP10-es FMCG lista, valamint a legalább bruttó 5 milliárdos online kiskereskedelmi forgalmat elérő, 100%-ban magyar tulajdonú kereskedőkről is rangsor készült. Ebbe a mezőnybe idén is 13 magyar webáruház került be.
A vállalkozások online jelentlétét tuningolja a Telekom
A Telekom megbízásából készült friss, reprezentatív kutatásból kiderült: a legtöbb vásárló számára nemcsak, hogy bizalmat építő, de vásárlást befolyásoló szempont az, hogy egy vállalkozásnak legyen saját honlapja. A Magyar Telekom legújabb szolgáltatása, az Instant Honlap segíti a gyors és hatékony online jelenlét kialakítását.