Synergon: Service Desk- és hálózatbővítés az EDS-nél
forrás Prim Online, 2007. február 27. 14:54
A Synergon Informatika Nyrt. Systimax hálózati infrastruktúra megoldást szállított az EDS Magyarország Kft. részére. Az új strukturált kábelhálózat biztonságos környezetet nyújt az EDS üzletileg kritikus rendszereinek üzemeltetéséhez.
Az EDS Magyarország Kft. és a Synergon Informatika Nyrt. 2001 óta folyamatosan bővülő üzleti kapcsolatának újabb állomásaként a Synergon bővítette az EDS Váci úti nemzetközi ügyfélkapcsolati központjának, valamint az EDS Bartók Béla úti központi irodaházának passzív és aktív informatikai hálózatát. A projektek beruházási értéke közel 100 millió forintot tett ki.
Az EDS Magyarország ügyfélkapcsolati központja 2002 szeptembere óta regionális szolgáltató központként működik Magyarországon. A jelenleg közel 650 főt foglalkoztató Service Desk, az EDS belső informatikai támogatásán kívül, számos piacvezető ügyfelet támogat Európában és a tengerentúlon is. Immáron 2 helyszínről, a Váci úti irodaházból és a Bartók Béla úti székhelyről nyújt professzionális szolgáltatást.
A Váci úti épületben elvégzett munkák része volt a normálüzemű és a szünetmentes erősáramú hálózat, a gépterem (légtechnikai rendszer, oltóközpont) bővítése, új géptermi erősáramú betáplálás kiépítése, illetve a biztonságtechnikai rendszerek alapszerelése. Az elmúlt évek bővítéseit követően rendezőszekrények zsúfolttá váltak, ezért az aktíveszközök LAN csatlakozóit is a rackek elejére végződtettük ki, így azok konfigurálása jelentősen egyszerűbbé vált.
A rendezőszekrények teljes szétbontásával, az új Cisco eszközök telepítésével, és a rendszerek teljes leállásával járó munka kivitelezésre egyetlen hétvége (péntek 22 órától hétfő 6 óráig) állt a Synergon szakemberek rendelkezésére. A mérnökök a Váci úti Service Desk hálózatát 450db Systimax strukturált végponttal bővítették.
A Synergon a fenti feladatokat sikeresen elvégezte, így a Service Desk hétfőn reggel 6 órakor újra fogadhatta a hívásokat.
A fenti munkákkal párhuzamosan kezdődött az EDS Bartók Béla úti központi irodaházának hálózatbővítése is. A Synergon ebben az épületben 700 db Systimax Cat6 UTP hálózati végpont, UTP és optikai gerincek kiépítésére, a biztonságtechnikai rendszerek alapszerelésére, valamint Cisco eszközök szállítására és 3 éves támogatására kapott megbízatást.
A Synergon mindkét projektet kiváló minőségben határidőre végezte el, az EDS üzletileg kritikus rendszereinek üzemeltetésére kiváló, a kor követelményeinek megfelelő biztonságos környezetet alakított ki.
Az EDS Magyarország ügyfélkapcsolati központja 2002 szeptembere óta regionális szolgáltató központként működik Magyarországon. A jelenleg közel 650 főt foglalkoztató Service Desk, az EDS belső informatikai támogatásán kívül, számos piacvezető ügyfelet támogat Európában és a tengerentúlon is. Immáron 2 helyszínről, a Váci úti irodaházból és a Bartók Béla úti székhelyről nyújt professzionális szolgáltatást.
A Váci úti épületben elvégzett munkák része volt a normálüzemű és a szünetmentes erősáramú hálózat, a gépterem (légtechnikai rendszer, oltóközpont) bővítése, új géptermi erősáramú betáplálás kiépítése, illetve a biztonságtechnikai rendszerek alapszerelése. Az elmúlt évek bővítéseit követően rendezőszekrények zsúfolttá váltak, ezért az aktíveszközök LAN csatlakozóit is a rackek elejére végződtettük ki, így azok konfigurálása jelentősen egyszerűbbé vált.
A rendezőszekrények teljes szétbontásával, az új Cisco eszközök telepítésével, és a rendszerek teljes leállásával járó munka kivitelezésre egyetlen hétvége (péntek 22 órától hétfő 6 óráig) állt a Synergon szakemberek rendelkezésére. A mérnökök a Váci úti Service Desk hálózatát 450db Systimax strukturált végponttal bővítették.
A Synergon a fenti feladatokat sikeresen elvégezte, így a Service Desk hétfőn reggel 6 órakor újra fogadhatta a hívásokat.
A fenti munkákkal párhuzamosan kezdődött az EDS Bartók Béla úti központi irodaházának hálózatbővítése is. A Synergon ebben az épületben 700 db Systimax Cat6 UTP hálózati végpont, UTP és optikai gerincek kiépítésére, a biztonságtechnikai rendszerek alapszerelésére, valamint Cisco eszközök szállítására és 3 éves támogatására kapott megbízatást.
A Synergon mindkét projektet kiváló minőségben határidőre végezte el, az EDS üzletileg kritikus rendszereinek üzemeltetésére kiváló, a kor követelményeinek megfelelő biztonságos környezetet alakított ki.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
- A Synergon tőkét emel a cseh leányvállalatában
- Új stratégiát hirdet a veszteséges Synergon
- Synergon: kisebb bevétel, nagyobb veszteség
- A Synergon beszállna a virtuális mobilszolgáltatásba
- Synergon-Cisco: újra rendszerintegrátori együttműködésben
- A Synergon nem fizet osztalékot
- Synergon - egy vezérrel
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
2024. november 16. 17:48
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
legfrissebb cikkei
Ünnepi kiadással tért vissza a Nők Lapja Évkönyv
2024. 11. 17
Ketten búcsúztak az X-Faktortól
2024. 11. 17
Gerd Leonhard a TECHXPO színpadán!
2024. 11. 17