Tovább erősít az Adnetwork
forrás Prim Online, 2007. március 2. 12:42
Magyarország internetes hirdetési hálózata az elmúlt évben dinamikusan nőtt, és jelenleg mintegy 400 tartalomszolgáltató számára szervez online kampányokat. Márciustól az Adnetwork értékesítése az [origo] sales house-on belül történik.
„Az értékesítési gyakorlatban történő változással az Adnetwork integrálódik a T-Online Magyarország üzleti tevékenységébe” – jelentette ki Somogyi Péter Pál, a vállalat médiaértékesítési igazgatója. Ezzel a lépéssel nem csak a vállalathoz tartozó tartalomszolgáltatók hirdetési felületeinek kihasználtsága nő, hanem a hirdetői oldal is eredményesebben veheti igénybe a hálózat változatos megjelenési lehetőségeit. Az integráció az Adnetwork gyakorlati működését nem érinti.
Magyarország piacvezető hirdetési hálózataként az Adnetwork jelenleg mintegy 400 honlapot képvisel a hirdetők felé. Az Adnetwork-partnerek között a hazai internetes tartalomszolgáltatás teljes skálájából találhatók portálok; a kis látogatottsággal rendelkező, esetleg újonnan induló oldalak mellett a jelentős olvasótáborral bíró, nagy múltú site-ok is igénybe veszik a hirdetésszervezési szolgáltatást.
Az integrációval a T-Online Magyarország médiaértékesítése az Adnetwork és az iWiW tavalyi felvásárlásával kezdődő folyamat következő fázisába lépett. „Rövid távon olyan portfoliót szerettünk volna kialakítani, amelynek elemei – [origo], [freemail], [origo]-partnerek, Adnetwork, iWiW stb. – egymást jól kiegészítik, és együttesen a hazai internetezők 85 százalékát elérik” – mondta a médiaértékesítési igazgató. „Az így létrejött [origo] sales house nemcsak az online területet célozza meg: a nyomtatott sajtó irányába tett első lépés, hogy 2006. év végétől a T-Mobil Találkozások magazin értékesítése is a központ tevékenységéhez tartozik.
Magyarország piacvezető hirdetési hálózataként az Adnetwork jelenleg mintegy 400 honlapot képvisel a hirdetők felé. Az Adnetwork-partnerek között a hazai internetes tartalomszolgáltatás teljes skálájából találhatók portálok; a kis látogatottsággal rendelkező, esetleg újonnan induló oldalak mellett a jelentős olvasótáborral bíró, nagy múltú site-ok is igénybe veszik a hirdetésszervezési szolgáltatást.
Az integrációval a T-Online Magyarország médiaértékesítése az Adnetwork és az iWiW tavalyi felvásárlásával kezdődő folyamat következő fázisába lépett. „Rövid távon olyan portfoliót szerettünk volna kialakítani, amelynek elemei – [origo], [freemail], [origo]-partnerek, Adnetwork, iWiW stb. – egymást jól kiegészítik, és együttesen a hazai internetezők 85 százalékát elérik” – mondta a médiaértékesítési igazgató. „Az így létrejött [origo] sales house nemcsak az online területet célozza meg: a nyomtatott sajtó irányába tett első lépés, hogy 2006. év végétől a T-Mobil Találkozások magazin értékesítése is a központ tevékenységéhez tartozik.
Kapcsolódó cikkek
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- Kulcsszavas eBay reklámok a neten
- 38%-kal több internetes reklám Amerikában
- Reklámokból finanszírozott, ingyen mobilozás Amerikában
- Formálódó Microsoft - Time Warner összefogás a Google ellen a hirdetési piacon
- Harmadával nőtt a webes reklámokra költött pénzösszeg
- Új piac: online játékokba illeszthető reklámok