Új piac: online játékokba illeszthető reklámok

Kiss Ádám Zoltán, 2005. november 8. 13:09
A Shockwave.com bejelentette, hogy megkezdi kifejezetten online játékokhoz fejlesztett felülete terjesztését, míg a játék töltődik, a felhasználó játékra kiélezett érzékei egy reklámmal találhatják szembe magukat.
Új reklámszektor megjelenését jelzi az üresjáratokra specializálódott hirdetések megjelenése. Rengeteg olyan felhasználó van, aki nem kifejezetten játékos alkat, ám munka után néha akár ingyenesen letölthető online játékokkal lazít egy picit. A reklámozók a jövőben kihasználhatják a betöltések alkalmával fölös időveszteségként megjelenő időtartalmakat. Ezek a periódusok az elemzők szerint igen hatékonyak, hiszen a játékosok általában ilyenkor már minden idegszálukkal a képernyőre tapadnak, tehát kivételes koncentrációt kapnak a reklámok. Ez sokkalta hatékonyabb módszer lehet, mint akár nagyméretű hirdetések megjelentetése olyan felszíneken, melyekre eleve nem figyel az internetező, mert tapasztalatból tudja, hogy egy reklámcsíkról van szó. Az új piac minden bizonnyal rövid idő alatt milliárdos forgalmúra duzzad, hiszen az online játékok terjedőben vannak, és gyakran már ma is magukban hordozzák például egy videokártyagyártó reklámját, sőt ingyenes demók esetében tulajdonképpen maguk is reklámok, így ez a megoldás elvben korántsem idegen a területtől.
Kulcsszavak: marketing reklám játék

Tökéletesre csiszolt autóval döntené meg világrekordját a Széchenyi-egyetem hallgatói csapata

A SZEnergy Team tavaly májusban az energiahatékonysági és az autonóm kategóriát is megnyerve, kettős győzelemmel és saját korábbi világcsúcsát megdöntve zárta a világ legnagyobb energiahatékonysági versenyét, a Shell-Eco Marathont. A győri Széchenyi István Egyetem csapata idén a szokásosnál is magasabbra tette a lécet: a cél a dupla címvédés, ha lehet, újabb világrekorddal. Mielőtt elutaztak volna a verseny helyszínére, bemutatták elkészült fejlesztéseiket.

2024. május 20. 12:34

A Continental budapesti gyára „Megbízható Munkaadó” díjat kapott

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között a Continental budapesti telephelyét, a Continental Automotive Hungary Kft.-t díjazta a „Megbízható Munkaadó” címmel – melyet 2022-ben a teljes magyarországi Continental csoport nyert el. A rangos díjat az újonnan bevezetett szabályok értelmében a győztes az eddigi kettő helyett, immáron három évig tudhatja magáénak. Az elismeréssel azon cégeket tüntetik ki, amelyek példaértékű módon gondoskodnak dolgozóik munka-, valamint életkörülményeiről.

2024. május 20. 10:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59