Újabb céget vásárolt az econet.hu
Az indoor specialista, beltéri reklámfelületek értékesítésével, termékmintázással, magazinterjesztéssel foglalkozó Boomerang Media 1997-ben alakult. Ingyenes képeslapjaival - Freecard - és beltéri plakátjaival hamar ismertté vált nemcsak a hirdetők, hanem a fogyasztók körében is. A Boomerang Reklám Kft. ma már a magyarországi beltéri reklámpiac jelentős, 20% feletti részesedéssel bíró szereplője, és fontos eleme lesz az econet.hu médiaportfoliójának. A Boomerang Reklám Kft. kizárólagos érdekeltségébe tartozó, az elsősorban az ingyenes programmagazinok terjesztésében élenjáró Exit Point Kft. pedig a jelenlegi ügyfelek továbbra is kifogástalan kiszolgálásán túl az indoor média tevékenység értékes kiegészítője lesz.
Külön kiemelést érdemel az is, hogy a héten akvirált Pesti Est vállalatcsoporthoz tartozó O-Zone Kft. és a Boomerang Reklám Kft. együtt a 2006-ban listaáron több mint 2,7 milliárd forintos teljes magyar beltéri reklámpiac csaknem 46%-át, ezen belül az életmód és szórakoztatás tematikájú nyomtatott reklám kategória közel teljes egészét fedi majd le. A két azonos tevékenységű cég önálló, az ügyfeleiket változatlanul magas színvonalon kiszolgáló piaci szereplőként működik tovább. Az önállóság megőrzése mellett is kiaknázható szinergiák várhatóan nem csak ezen cégek, hanem az egész econet.hu média üzletág piaci szereplését és gazdálkodását pozitív irányban befolyásolják majd.
Kapcsolódó cikkek
- Econet.hu - bennfentesnek minősülő személy részvényvásárlása
- Az econet.hu a Pesti Est új tulajdonosa
- Az Econet.hu blogon tájékoztat
- Az Econet.hu törzstőkét emelt az Externet Kft.-ben
- A Bandoine Holdings eladta econet.hu részesedését
- PSZÁF - 2,5 millió forint bírság az econet.hu-nak
- Az econet.hu Rt. közleménye könyvvizsgálatával kapcsolatban
- Az econet.hu bírósági kereset nyújtott be a PSZÁF határozata ellen
- Jelentős támogatást nyert az econet.hu konzorciuma
- 800 milliót nyert pályázaton az econet.hu grid technológiájával
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.