Az LLP az Infor család tagja lett
Az Infor az akvizíciókkal kiterjesztette integrált vállalati szoftver megoldásokból és piacvezető független megoldásokból álló portfolióját, amely a vállalatirányítási rendszerek mellett pénzügyi és üzleti intelligencia alkalmazásokat is tartalmaz. Az Infor család tagjaként az LLP is szélesíteni kívánja termékkínálatát annak érdekében, hogy a meglévő és potenciális ügyfelei számára nagyobb termék- és szolgáltatásválasztékot tudjon biztosítani.
Az Infor a 2,1 milliárd dolláros árbevételével a világ leggyorsabban növekvő vállalatiszoftver-szállítója. Székhelye az Egyesült Államokban található, de a világ száz országában vannak irodái. Magyarországi és régiós jelenlétére nagy hangsúlyt fektet, megoldásait partnereivel együttműködve egy road-show keretében mutatja be a nagyközönség számára. A nagyszabású rendezvénysorozat februárban megrendezett budapesti állomásán az LLP, mint a régió egyik legjelentősebb partnere is képviseltette magát.
Kapcsolódó cikkek
- Adósságrefinanszírozási tervet jelentett be az Infor
- Microsoft Gold Certified Partner lett az LLP Csoport
- Az LLP 11%-os növekedést és az eddigi legmagasabb bevételt érte el 2005-ben
- Vision for Navision jelentéskészítő megoldás
- Törökországban végez ERP-bevezetést az LLP
- Az LLP új egységes arculatot és logót vezet be
- LLP szoftver az angliai Lloyd's biztosítónál
- Magyarországon is elérhető a kiskereskedelem számára a Navision vállalatirányítási rendszer
- LLP: A lej átértékeléséből fakadó módosítások a vállaltirányítási rendszerekben
- Nemzetközi elismerés az LLP által képviselt MIS üzleti intelligencia megoldásnak
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.