Trösztellenes vizsgálat indul a Yahoo és a Microsoft ellen
Az internetes reklámpiac felpezsdülni látszik az utóbbi időben, mivel az összes érdekelt nagyvállalat óriási felvásárlásokat hajtott végre az elmúlt hónapok során. A sort a Google nyitotta meg, amely elhappolta a konkurensek elől a DoubleClicket, ezt követően viszont a Yahoo is bejelentette a RightMedia teljes átvételét, és legvégül pedig a Microsoft is felvásárolta az aQuantive nevű online hirdetési céget. A keresőóriás ellen azonban összefogtak a rivális cégek, és alapos vizsgálatra szólították fel az illetékes versenyhivatalokat. A Szövetségi Kereskedelmi Bizottság már vizsgálódik a Google-DoubleClick ügyben, ám a Microsoft és a Yahoo felvásárlásait is górcső alá veszi, hogy megállapítsák, vajon valamelyik cég nem kerülhet-e monopolhelyzetbe az akvizíció által.
A Wall Street Journal értesülései szerint azonban csupán formális ellenőrzésekre készül az FTC, ugyanis mivel mindhárom vállalat óriásfelvásárlásokat hajtott végre, így nem borulhat fel a piaci egyensúly.
Kapcsolódó cikkek
- Forráskódot tett közzé a Microsoft
- Telefonos hangfelismerés
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- 15 rést javít a Microsoft 6 biztonsági frissítése
- A Google a Vista keresőfunkcióját kritizálja
- Az automatikus frissítőrendszeren keresztül terjesztik a Windows Server 2003 SP2
- A Microsoft bemutatta érintőképernyős rendszerét
- A Mail2Web.com a Microsoft Partner Programban
- "Rendkívül kritikus" hiba a Yahoo IM szolgáltatásában
- Négy kritikus javítás kiadására készül a Microsoft
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.