Folyamatos növekedésben az LLP
Az LLP Csoport közzétette 2006-os pénzügyi eredményeit. A cég teljes árbevétele tavaly 7,7 millió euró volt, amely 12%-os növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest. A legnagyobb mértékű növekedés a Microsoft Dynamics vállalatirányítási rendszer üzletágban volt megfigyelhető, míg az Infor FMS SunSystems pénzügyi megoldás nemzetközi konzultációja töretlenül erősnek bizonyult. A csoport budapesti irodája, az LLP Budapest Kft. a teljes bevétel több mint negyedét, 26%-át érte el.
Az LLP Csoport összesen 160 főt foglalkoztat a kelet-közép-európai régió 6 vállalatában. Kitűnően teljesített a tavalyi év során a szófiai és a bukaresti leányvállalat, mindkettő tekintélyes bevételnövekedést érve el a 2005-ös évihez képest. “A 2006-os év kihívásokkal teli évnek mutatkozott, mind a teljes IT piac tekintetében, mind pedig a cég szervezeti felépítését illetően. Mindezt figyelembe véve az eredményeink különösen bíztatóak. Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában már érett az IT piac, ezért ezekben az országokban nehezebb gyors szervezeti növekedést elérni. Ennek ellenére a magyar, a cseh és a szlovák irodáink jól teljesítettek, a romániai, illetve bolgár leányvállalatok pedig kiemelkedő eredményt értek el. Új ügyvezető igazgatókat neveztünk ki az LLP prágai és bukaresti irodáiban és mindkét ország rendkívül jó eredményeket ért el, túlszárnyalva a megelőző évit. 2007-ben tovább folytatjuk a régió egyes országainak speciális igényeinek megfelelő termékkínálatunk kialakítását, miközben az árbevétel növekedésére összpontosítunk” – mondta el Barbara Dreska, az LLP Csoport ügyvezető igazgatója.
A csoport fő üzletága továbbra is az Infor FMS SunSystems, az Infor pénzügyi menedzsment megoldása, amely a teljes bevétel 56%-át teszi ki. A Microsoft Dynamics AX és NAV vállalatirányítási rendszer üzletág növelte részesedését a 2005-ben elért 20%-ról 36%-ra.
Mindezek mellett az LLP Csoport saját fejlesztésű szoftverei, a time@work és az expense@work kiemelt jelentőséget szereztek a nemrég arculatváltáson átesett divízió, a systems@work részeként. Adam Bager az LLP Csoport elnöke kifejtette, hogy “habár az ERP piac lassan eléri telítettségét, mégis vannak olyan piaci rések, ahol nincsen jelentős verseny, nincsenek domináns piaci szereplők és meglepő módon még a manuális rendszerek használata az általános. A time@work megoldás a professzionális szolgáltatások még viszonylag kiaknázatlan piaci rését célozza meg, ahol csak kevés számú megoldás létezik. A folyamatfejlesztés, a menedzsment információ és a professzionális szolgáltatások automatizálása terén számítunk növekvő keresletre az elkövetkező időkben.”
Az LLP Csoport 2007-ben is folytatja a Microsoft Dynamics AX és NAV vállalatirányítási rendszerekre vonatkozó regionális termék- és szolgáltatás stratégiájának finomítását, az Infor FMS SunSystems pénzügyi szoftverhez kapcsolódóan pedig továbbra is globális szolgáltatást kíván nyújtani (több mint 50 országban folytat bevezetési projektet). Új lehetőségeket aknáz ki az ügyfélkapcsolat-kezelés terén (Pivotal, Microsoft Dynamics CRM) illetve a systems@work termékek további fejlesztésén és disztribúcióján dolgozik. A csoport ebben az évben minden területen növekedésre számít.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.