SAS: nélkülözhetetlen marketingfegyver

forrás Prim Online, 2007. szeptember 24. 17:30

A marketingvezetők számára a mai napig az egyik legnagyobb kihívás, hogy stratégiáik, illetve kampányaik kialakításakor olyan döntéseket hozzanak, amelyek a leghatékonyabb marketingmixhez, illetve szinergiákat is kihasználó integrált marketinghez vezetnek. A rendelkezésre álló erőforrások optimalizálása komoly feladat, hiszen hatalmas mennyiségű információ kezelésére van hozzá szükség. A SAS bemutatta három legfontosabb ügyfélintelligencia-alkalmazásának korszerűsített változatát, amelyek a legújabb marketingkihívások megoldására hivatottak.

A marketingoptimalizálás nem más, mint az ügyfél-kommunikációs tevékenységek tudatos tervezése, a célcsoportok, üzenetek és csatornák kiválasztása, és prioritásainak megállapítása, a szervezet kapacitásainak figyelembevétele mellett. A cél, hogy a vevők (ügyfelek) válaszadási aránya minél magasabb legyen.

„Észrevettük, hogy ügyfeleink egyre nagyobb érdeklődést mutatnak marketingalkalmazásaink iránt. Növekvő ugyanis az igény a kommunikáció precíz finomhangolására, adott marketing-költségvetés mellett elérhető vevők számának maximalizálására. A ma bejelentett frissített alkalmazásokkal a marketingoptimalizáláshoz nélkülözhetetlen eszközöket kínálunk” -nyilatkozta Jeff Levitan, a SAS Customer Intelligence vezetője.

Az alkalmazások újdonságai:


A SAS Marketing Optimization felhasználói felülete teljesen megújult, az eszköz pedig olyan funkciókkal bővült, mint az ügyfélkapcsolati menedzsment, vagy az utolsó kapcsolatfelvétel óta eltelt idő. Az alkalmazás döntéstámogató szerepe is növekedett azáltal, hogy tovább finomított, más SAS alkalmazások adatait is felhasználó beszámolói minden korábbinál pontosabb képet adnak a vállalat marketingtevékenységéről.     

A SAS Digital Marketing legnagyobb újítása az RSS (híroldalakat és blogokat olvasó) funkció, valamint a dinamikus web-publikációs támogatás, ami korábban nem használt online kommunikációs csatornák elérését teszi lehetővé. A szoftver új változata rendelkezik továbbá egy olyan tartalomszerkesztő funkcióval, amelynek segítségével a többcsatornás kommunikációban használt paneleket szimultán módon, akár egyszerre is könnyedén lehet tesztelni és alakítani.

A harmadik frissített SAS megoldás, a SAS Marketing Automation, mostantól szorosabb integrációt biztosít más SAS alkalmazásokkal. Ez többek között abban is megnyilvánul, hogy a SAS Real-Time Decision Manager döntéstámogató rendszerrel közös felhasználó-felületet használ, amely lehetővé teszi a marketing szakembereknek, hogy belső, külső kommunikációt vagy eseményekre alapuló marketing kampányokat tervezzenek könnyedén és konzisztens módon.    

Kulcsszavak: SAS marketing

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.

2024. november 5. 18:15

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz

Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást. 

2024. november 5. 10:18

Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel

Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.

2024. november 4. 11:39

K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél

Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.

2024. november 3. 15:23

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51