SAS: nélkülözhetetlen marketingfegyver
A marketingoptimalizálás nem más, mint az ügyfél-kommunikációs tevékenységek tudatos tervezése, a célcsoportok, üzenetek és csatornák kiválasztása, és prioritásainak megállapítása, a szervezet kapacitásainak figyelembevétele mellett. A cél, hogy a vevők (ügyfelek) válaszadási aránya minél magasabb legyen.
„Észrevettük, hogy ügyfeleink egyre nagyobb érdeklődést mutatnak marketingalkalmazásaink iránt. Növekvő ugyanis az igény a kommunikáció precíz finomhangolására, adott marketing-költségvetés mellett elérhető vevők számának maximalizálására. A ma bejelentett frissített alkalmazásokkal a marketingoptimalizáláshoz nélkülözhetetlen eszközöket kínálunk” -nyilatkozta Jeff Levitan, a SAS Customer Intelligence vezetője.
Az alkalmazások újdonságai:
A SAS Marketing Optimization felhasználói felülete teljesen megújult, az eszköz pedig olyan funkciókkal bővült, mint az ügyfélkapcsolati menedzsment, vagy az utolsó kapcsolatfelvétel óta eltelt idő. Az alkalmazás döntéstámogató szerepe is növekedett azáltal, hogy tovább finomított, más SAS alkalmazások adatait is felhasználó beszámolói minden korábbinál pontosabb képet adnak a vállalat marketingtevékenységéről.
A SAS Digital Marketing legnagyobb újítása az RSS (híroldalakat és blogokat olvasó) funkció, valamint a dinamikus web-publikációs támogatás, ami korábban nem használt online kommunikációs csatornák elérését teszi lehetővé. A szoftver új változata rendelkezik továbbá egy olyan tartalomszerkesztő funkcióval, amelynek segítségével a többcsatornás kommunikációban használt paneleket szimultán módon, akár egyszerre is könnyedén lehet tesztelni és alakítani.
A harmadik frissített SAS megoldás, a SAS Marketing Automation, mostantól szorosabb integrációt biztosít más SAS alkalmazásokkal. Ez többek között abban is megnyilvánul, hogy a SAS Real-Time Decision Manager döntéstámogató rendszerrel közös felhasználó-felületet használ, amely lehetővé teszi a marketing szakembereknek, hogy belső, külső kommunikációt vagy eseményekre alapuló marketing kampányokat tervezzenek könnyedén és konzisztens módon.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.