Folyamattámogatás bérprogrammal - Tovább bővült a nexONBÉR
Két új funkcióval bővült a NEXON piacvezető bérügyviteli szoftvere, a nexONBÉR. A folyamatokat támogató funkció célja, hogy egységesen kezelje az összetett feladatok végrehajtását, míg az új titkosítási módszer az adminisztrátori jogosultsággal rendelkező felhasználók előtt is elrejti a munkavállalók személyes adatait.
A bérszámfejtés és HR gazdálkodás során számos olyan összetett feladatsor van, amelynek végrehajtása nagy figyelmet igényel. A feladatsor egyes részeinek meghatározott sorrendben történő végrehajtása mellett az is fontos, hogy ne maradjanak ki részfeladatok, s a részfeladatok mindegyikére ugyanazok a kezdeti paraméterek vonatkozzanak (pl. ugyanaz a dolgozói jogviszony). Mindez különösen nagy odafigyelést igényel az olyan esetekben, mikor az egyes részfeladatok elvégzése különböző alkalmazások használatát igényli.
A NEXON az ilyen összetett feladatok egységes kezelésére fejlesztette ki a nexONBÉR folyamatokat támogató és ellenőrző funkcióját, mellyel nemcsak gyorsabbá válik a bérszámfejtés, hanem számos hiba is kiküszöbölhető.
Új titkosítási módszer
A bérügyviteli rendszer további újdonsága a titkosítási módszer továbbfejlesztése. A bérekkel és a munkavállalók egyéb személyes adataival kapcsolatos információk a vállalat legérzékenyebb adatai közé tartoznak, ezért az adatbiztonság megteremtése mindig is elsődleges szempont a bér- és humánügyviteli szoftverek fejlesztése során. A nexONBÉR-ben a hitelesítési és jogosultság-kiosztási módszereken keresztül az adatok hozzáférésének korlátozása eddig is biztosítva volt.
Igény mutatkozott azonban további titkosításra a nexONBÉR adatbázisához közvetlen hozzáféréssel rendelkező egyéb személyek - mint például a rendszergazdák - esetében is. Az új titkosítási módszer eredményeképpen a munkavállalók közvetlen azonosítását lehetővé tevő adatok elkülönülten tárolódnak, így a munkavállaló személyét nem lehet azonosítani, sem pedig további adataival összepárosítani.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.