Stratégiai együttműködést kötött az NRC és a Megyer Consulting
Közösen végez ügyfél-elégedettségi kutatásokat közepes és nagyvállalatok számára a Megyer Consulting és az NRC. Az együttműködés keretében az adatfelvétel és az elemzés hátterét az NRC nyújtja, míg a módszertant a Megyer Consulting biztosítja.
A kapcsolatelemzésekben több éves tapasztalattal rendelkező Megyer Consulting és az online kutatás területén piacvezető NRC mostantól közösen végez ügyfél-ügynökségi kapcsolatelemző és értékelő kutatásokat közepes és nagyvállalatok számára. Mindkét fél olyan speciális szakmai tudással és tapasztalattal rendelkezik, amely biztosítja, hogy egyedülálló szolgáltatást nyújtsanak megrendelőik számára. A felmérések során a Megyer Consulting által kidolgozott, évek óta sikeresen használt Mirror© kutatási módszert alkalmazzák. Ennek során a vállalatok valamennyi fontosabb kapcsolatát megvizsgálják, így a megrendelők átfogó képet kapnak az egyes területek munkájáról, megismerik a kritikus pontokat, és az eredmények ismeretében javítani tudnak folyamataikon.
Online adatfelvétel, átgondoltabb válaszok
Az adatfelvétel, valamint az elemzés a freQuest kérdőívszerkesztő, projekt- és adatmenedzsment szoftverrel, online módon történik. „A freQuest kiválóan alkalmas a Mirror© kutatás támogatására, hiszen így kizárhatóak a kérdezői, rögzítési hibák, illetve az ezekből eredő torzulások” – jegyezte meg Megyer Örs, a Megyer Consulting vezetője. Az online adatfelvétel másik nagy előnye, hogy a felmérésben részt vevők akkor válaszolnak a kérdésekre, amikor nekik leginkább megfelelő. „Mivel a válaszadó saját maga határozza meg, hogy mikor tölti ki a kérdőívet, sokkal nagyobb figyelmet, és jellemzően több időt fordít rá. Tapasztalatok szerint a nyitott kérdésekre adott válaszok is jóval részletesebbek és átgondoltabbak, mint a hagyományos adatfelvételek során” – elemezte az online adatfelvétel előnyeit Klenovszki János, az NRC ügyvezető igazgatója. Így a megrendelők hasznos, a valóságot jól tükröző, ugyanakkor könnyen értelmezhető eredményeket kapnak. Ráadásul az adatfelvétel ideje is jelentősen lerövidül: míg egy-egy mélyinterjú jellemzően egy órát vett igénybe, addig az NRC és a Megyer Consulting által összeállított kérdőívet 20 perc alatt ki lehet tölteni.
A két cég együttműködésének az is célja, hogy iparági benchmark adatbázisokat hozzanak létre, melynek első lépcsőjeként az ATL reklámügynökségek kapcsolatait vizsgálják. Ez fontos támpontot adhat az ügynökségeknek abban, hogy konkurenseiket alapul véve ügyfélkezelésükben, partnerkapcsolataikban azonosítani tudják gyenge pontjaikat. A Mirror© ügyfél-elégedettségi rendszer elsőként az Online Kutatás 2007 konferencián lesz bemutatva, más online kutatási megoldásokkal együtt.
Kapcsolódó cikkek
- Digitalizálódnak a játszóterek
- Nőtt az internetbanki ügyfelek száma
- Online telefonba beszél egyre több magyar
- A sikeres középvállalatok többet fektetnek be az informatikába
- A kvalitatív kutatás is áttevődik az internetre
- Indul a VMR Kids
- 68000 fős az NRC piackutatási panelje
- tarGet now! – Megfizethető célcsoportkutatás az NRC-től
- Mi a vágya a mobilvásárlónak?
- Továbbra is dinamikusan emelkedik a mobilbanki szerződéssel rendelkezők száma
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.