Microsoft Dynamics CRM 4.0: hatékony új lehetőségek a távolról elérhető szolgáltatások terén
Az idén Koppenhágában megrendezett Convergence 2007 ügyféltalálkozón a világ vezető alkalmazás szolgáltatói megerősítették a Microsoft Dynamics CRM 4.0-en alapuló on-demand (távoli szolgáltatásként igénybe vehető) ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) megoldások szállítása iránti elkötelezettségüket. A Microsoft Dynamics CRM 4.0 korábban „Titan” kódnéven volt ismert, és megjelenése az év későbbi időszakában várható.
Az új CRM változat a Software Plus szolgáltatások rugalmasságát biztosítja
A Microsoft Dynamics CRM 4.0 egy igen jól skálázható szoftverplatform, amely számos nyelvet és pénznemet támogat. Így az akár különböző országokban, több leányvállalattal működő nagyvállalatok igényeit is teljes körűen képes lefedni.
Az on-premise és on-demand alkalmazásokhoz használatos egyetlen kódbázis igénybe vételével a vásárlók azt a modult választhatják, amely leginkább megfelel üzleti és IT igényeiknek, és az idő múlásával lehetőségük van a modul megváltoztatására is, ha igényeik vagy preferenciáik megváltoznak. Az alkalmazással kapcsolatos választási lehetőségeken túlmenően a Microsoft Dynamics CRM rendkívül hatékony, szerepre szabott felhasználói lehetőségeket biztosít felhasználói felületek széles körén keresztül. Ezek közé tartoznak például a Microsoft® Office Outlook, a Windows Internet Explorer, valamint mobileszközök egész skálája.
A Microsoft Dynamics CRM a Microsoft software plus szolgáltatási stratégiájának kulcsfontosságú jellemzőit nyújtja. A termék a CRM képességek olyan széles körét kínálja, amelyek egyaránt alkalmazhatóak hagyományos on-premise megoldásként, web-alapú on-demand megoldásként, illetve on-premise szoftver és on-demand szolgáltatások rugalmas együtteseként. Ez olyan páratlan rugalmasságot biztosít, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki meglévő kliens- és szerverrendszereikből úgy, hogy közben kihasználják azokat az on-demand szolgáltatásokat, amelyek üzleti szempontból indokoltak.
A bérleti konstrukcióban kínált Microsoft Dynamics alkalmazások Magyarországon is elérhetőek, a Microsoft Dynamics CRM és Dynamics NAV termékeket hostolt megoldásként egyre több partnerünk kínálja elsősorban kisvállalati ügyfeleknek. A Microsoft Dynamics NAV rendszert a Multisoft, a RéciaPC és a Fisyco, a Dynamics CRM rendszert a Fisyco és System Builders szolgáltatja.
A Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszer kisvállalkozásoknak már havi 9990 forintért elérhető felhasználónként (maximum 20 felhasználóig), ami ebben a kategóriában a legkedvezőbb ajánlat. Ez egy 10 felhasználós főkönyvi, pénzügyi, kereskedelmi, készletezési rendszer esetén kevesebb, mint napi 5000 forint, és ebben a szoftverkövetési díj is benne van.
Kapcsolódó cikkek
- Banki CRM: személyre szabott, gyors és hatékony kiszolgálás
- Rekordbevétel a Microsoftnál
- Új lehetőségek a Microsoft Dynamics CRM 4.0-val
- A Microsoft küldöttségét fogadták a román informatikai tárca vezetői
- Úgy tűnik, végül a Microsoft ajánlatát fogadja el a Facebook
- Nagy az érdeklődés a térítésmentes informatikus-képzésre
- Családi Xbox-szal szorítaná vissza a riválisokat a Microsoft
- 20 éves az ACT! - a számítógépes vevőkapcsolat-kezelés klasszikusa
- A Microsoft elfogadta az EU feltételeit
- IDC: a Microsoft és partnerei 53 000 embert foglalkoztatnak Magyarországon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.