Microsoft Dynamics CRM 4.0: hatékony új lehetőségek a távolról elérhető szolgáltatások terén
Az idén Koppenhágában megrendezett Convergence 2007 ügyféltalálkozón a világ vezető alkalmazás szolgáltatói megerősítették a Microsoft Dynamics CRM 4.0-en alapuló on-demand (távoli szolgáltatásként igénybe vehető) ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) megoldások szállítása iránti elkötelezettségüket. A Microsoft Dynamics CRM 4.0 korábban „Titan” kódnéven volt ismert, és megjelenése az év későbbi időszakában várható.
Az új CRM változat a Software Plus szolgáltatások rugalmasságát biztosítja
A Microsoft Dynamics CRM 4.0 egy igen jól skálázható szoftverplatform, amely számos nyelvet és pénznemet támogat. Így az akár különböző országokban, több leányvállalattal működő nagyvállalatok igényeit is teljes körűen képes lefedni.
Az on-premise és on-demand alkalmazásokhoz használatos egyetlen kódbázis igénybe vételével a vásárlók azt a modult választhatják, amely leginkább megfelel üzleti és IT igényeiknek, és az idő múlásával lehetőségük van a modul megváltoztatására is, ha igényeik vagy preferenciáik megváltoznak. Az alkalmazással kapcsolatos választási lehetőségeken túlmenően a Microsoft Dynamics CRM rendkívül hatékony, szerepre szabott felhasználói lehetőségeket biztosít felhasználói felületek széles körén keresztül. Ezek közé tartoznak például a Microsoft® Office Outlook, a Windows Internet Explorer, valamint mobileszközök egész skálája.
A Microsoft Dynamics CRM a Microsoft software plus szolgáltatási stratégiájának kulcsfontosságú jellemzőit nyújtja. A termék a CRM képességek olyan széles körét kínálja, amelyek egyaránt alkalmazhatóak hagyományos on-premise megoldásként, web-alapú on-demand megoldásként, illetve on-premise szoftver és on-demand szolgáltatások rugalmas együtteseként. Ez olyan páratlan rugalmasságot biztosít, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki meglévő kliens- és szerverrendszereikből úgy, hogy közben kihasználják azokat az on-demand szolgáltatásokat, amelyek üzleti szempontból indokoltak.
A bérleti konstrukcióban kínált Microsoft Dynamics alkalmazások Magyarországon is elérhetőek, a Microsoft Dynamics CRM és Dynamics NAV termékeket hostolt megoldásként egyre több partnerünk kínálja elsősorban kisvállalati ügyfeleknek. A Microsoft Dynamics NAV rendszert a Multisoft, a RéciaPC és a Fisyco, a Dynamics CRM rendszert a Fisyco és System Builders szolgáltatja.
A Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszer kisvállalkozásoknak már havi 9990 forintért elérhető felhasználónként (maximum 20 felhasználóig), ami ebben a kategóriában a legkedvezőbb ajánlat. Ez egy 10 felhasználós főkönyvi, pénzügyi, kereskedelmi, készletezési rendszer esetén kevesebb, mint napi 5000 forint, és ebben a szoftverkövetési díj is benne van.
Kapcsolódó cikkek
- Banki CRM: személyre szabott, gyors és hatékony kiszolgálás
- Rekordbevétel a Microsoftnál
- Új lehetőségek a Microsoft Dynamics CRM 4.0-val
- A Microsoft küldöttségét fogadták a román informatikai tárca vezetői
- Úgy tűnik, végül a Microsoft ajánlatát fogadja el a Facebook
- Nagy az érdeklődés a térítésmentes informatikus-képzésre
- Családi Xbox-szal szorítaná vissza a riválisokat a Microsoft
- 20 éves az ACT! - a számítógépes vevőkapcsolat-kezelés klasszikusa
- A Microsoft elfogadta az EU feltételeit
- IDC: a Microsoft és partnerei 53 000 embert foglalkoztatnak Magyarországon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.