E-kereskedelmi konferenciát szervez a Google és a SzEK
Közösen rendez konferenciát az internetes marketingről a Google a magyar internetes kereskedők „Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért” (SzEK) nevű egyesületével.
November 22-én Budapesten rendez konferenciát a világ egyik leggyorsabban fejlődő internetes vállalata, a Google, és a főleg hazai internetes kereskedőket és az online piaccal foglalkozó cégeket, szakembereket tömörítő szervezet, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért. Az egynapos rendezvény délelőttjén keresőmarketinggel foglalkozó hazai cégek és szakemberek tartanak előadásokat, amelyekben példákon, esettanulmányokon keresztül mutatják be az interaktív hirdetésben rejlő lehetőségeket. A délután folyamán a Google két külön szekcióban, a keresőmarketingben jártas, illetve az abban járatlan potenciális felhasználóknak, kis- és középvállalkozások képviselőinek mutatja be, hogyan tehetik ismertebbé vállalkozásukat, valamint hogyan tehetnek szert minden korábbinál hatékonyabb és mérhetőbb módon új ügyfelekre.
A részletes programról és a konferencia helyszínéről a későbbiekben pontos tájékoztatást adunk.
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett a Gphone, de szoftver formájában
- A Yahoo után a Google is megújítja levelezőjét
- Egekben a Google-részvények a mobilpiacra való belépés hírétől
- Több kulcsszó alapján keresnek az internetezők
- Duplázott a Baidu - megelőzte a Google-t
- A 10 legnépszerűbb online kereskedő
- Úgy tűnik, végül a Microsoft ajánlatát fogadja el a Facebook
- Google Gphone: létezik, de nem hardver?
- II. Mobil Konferencia Budapesten
- SPSS adatbányászati és adatelemzési konferencia - hatodszor
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.