Ausztria legsikeresebb IKT-szakvására február 5-től 7-ig
Az ITnT Ausztria legnagyobb információ-technológiai és telekommunikációs (IKT) szakvására, amelyet 2008. február 5-7-ig immár negyedik alkalommal rendeznek meg a Bécsi Vásárközpontban. A szakvásár a hazai valamint a közép-, kelet- és délkelet-európai országok IKT piacának legfontosabb platformja. Az ITnT klasszikus b2b-rendezvényként három tematikus súlypontra épül „Infrastruktúra és Megoldások“, „Software & Szolgáltatások“, valamint „Telekommunikáció & Megoldások“. A vásár széles körű keretprogrammal várja az érdeklődőket, melyet célirányos kapcsolatteremtő rendezvények egészítenek ki. „Az ITnT mérvadó és irányadó szakvásár, továbbá jelentős lendületet ad az IKT-ágazatnak Ausztriában, valamint a közép-, dél- és kelet-európai térségben” – hangsúlyozza Matthias Limbeck okleveles mérnök, a Reed Exhibitions Messe Wien témákért felelős ügyvezető igazgatója.
Az idei szakvásár szintén rekorderedménnyel zárult: a kiállítók száma 30 százalékkal (összesen 389), a látogatóké pedig 8 százalékkal (16 874) nőtt.„
Az ITnT elsősorban a minőségi szempontból magas rangú és nemzetközi szakközönséggel jeleskedik. A szakmai látogatók 20 százaléka az ügyvezetői – tehát döntéshozói - szinthez tartozik, 10 százalékuk pedig az IT-menedzsmentet képviseli. A szakmai látogatók ágazatok szerinti megoszlása a következő: 14 százalékuk az ipari szektorból érkezik, 7 százalékuk a közszférából és 4 százalékuk a bank- és biztosítói szférából. A szakmai látogatók 12 százaléka külföldről utazik Bécsbe az ITnT-re. A legtöbben Németországból vesznek részt a kiállításon, de szép számban érkeznek Magyarországról, Csehországból, a tengerentúlról és Európa többi országából is.
Átfogó tematikus összeállítás
Christian Friedl, a Reed Exhibitions Messe Wien vásári üzletágának vezetője „a siker receptjének“ nevezi az ITnT átfogó tematikus összeállítását. Az ITnT magában foglalja a legfontosabb ágazati területeket. A 2007-es vásár statisztikája szerint a látogatók számára legfontosabb témák – IT-biztonság (32,2 %), hálózati megoldások (31 %), hardver (29,5 %) és telekommunikáció (27,2 %) – ugyanúgy megtalálhatók, mint a storage (tárhely), a CRM (Customer Relationship Management – ügyfélkapcsolat menedzsment), az RFID (Radio Frequency Identification), az e-government, az ERP (Enterprise Resource Planning) és az open source
Megnyerő keretprogram
A kiállítások és prezentációk mellett további 80 előadás, szeminárium és pódiumbeszélgetés szerepel az ITnT 2008 programján.
Ezt színesítik még a kapcsolatteremtésre alkalmat adó időpontok napközben és esténként.
ITnT: az Ausztria és a közép-, kelet-, és délkelet-európai országok közti kapcsolatok motorja
Az ITnT nemzetközi szintű jelentősége abban is megmutatkozik, hogy a közép-, kelet- és délkelet-európai régióból érkező vállalatok is nagy sikerrel vesznek részt a kiállításon. Így például 2007-ben 18 cég vett részt az ITnT-n a Cseh Köztársaságból, és mutatta be IKT-megoldásait és szolgáltatásait. De olyan országok is, mint például Svájc, szintén igénybe veszik az ITnT-t mint országokat átfogó IKT-platformot. Svájc, amely a Svájci-osztrák és Lichtensteini Kereskedelmi Kamara égisze alatt volt jelen, annyira elégedett volt a 2007. évi ITnT rendezvénnyel, hogy 2008-ban még nagyobb mértékben képviselteti magát az eseményen.
Bővebb információ az ITnT 2008 szakvásárral kapcsolatban a www.itnt.at weboldalon olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Románia: rohamléptekkel bővül a távközlési piac
- Ami a menedzsment számára láthatatlan marad
- IDC - az idén 545,5 milliárd forintot költenek informatikára
- Sharp a VIII. Budapesti Házimozi és HI-FI Show élménykiállításon
- Céges telefonhasználat – megtakarításokkal
- Felértékelődő infokommunikáció
- 26-napos a genfi WRC-07 világkonferencia
- Fluoreszkáló írással a dokumentumhamisítás ellen
- Modern IT-megoldások a Praktikerben
- Százezerrel több mobil-előfizető augusztusban
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.