Az EU a Google-Doubleclick ügyletet vizsgálja
Az Európai Bizottság szerint fennáll annak a veszélye, hogy a keresőóriás monopolhelyzetbe kerülhet az akvizíció által az online hirdetések területén. Az eddigi vizsgálati eredmények fényében tehát az európai versenyhivatal úgy határozott, hogy még több részletet akar megtudni a két cég egyesülésével kapcsolatosan, hogy megállapíthassák, vajon valós-e a konkurensek azon aggodalma, miszerint az online reklámkiszolgáló bekebelezése által felborulhat a piaci egyensúly. Az EB 2008 április 2-án fogja kihirdetni végleges döntését, ezért a Google-nak még jó néhány hónapot kell várnia, hogy zöld utat kapjon a felvásárláshoz.
Eric Schmidt, a keresőóriás vezérigazgatója a hír hallatán csalódottságának adott hangot, azonban kijelentette, készek együttműködni az Európai Bizottsággal, hogy bebizonyítsák, az akvizíciónak nem hogy bármiféle negatív hozadéka lesz, hanem az javára válik majd mind a reklámozóknak, mind pedig a fogyasztóknak.
Kapcsolódó cikkek
- Antilop: elindult a korrupcióellenes honlap
- Brüsszel a verseny növelését tervezi, az NHH támogatja
- Tízmillió dolláros Android-fejlesztő versenyt hirdetett meg a Google
- Symbian: "csak múló nátha" a Gphone Android
- Megérkezett Európába az iPhone
- Megérkezett a Gphone, de szoftver formájában
- E-kereskedelmi konferenciát szervez a Google és a SzEK
- A Yahoo után a Google is megújítja levelezőjét
- Egekben a Google-részvények a mobilpiacra való belépés hírétől
- Több kulcsszó alapján keresnek az internetezők
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.