Speciális célszoftver festékkereskedőknek
Sokszínű SAP
Speciális, festékkeverő modult dolgozott ki az SAP Business One rendszerhez a magyar HostLogic Kft. A megoldás azon festékkereskedelmi cégek igényeit szolgálja ki, melyeknél gyakori az egyedi festékek előállítására szóló megrendelés. Az eszköz többek között a felhasznált anyagok és számlák nyilvántartására, továbbá a raktárkészletek felügyeletére szolgál.
Speciális szoftvermegoldást fejlesztett ki a festékkereskedő cégek számára a HostLogic Kft., az SAP egyik legnagyobb hazai partnere. A festékkeverés egy speciális gyártási folyamat, melynek során néhány alapszínből és adalékanyagokból állítják elő pontosan a kívánt árnyalatot és hatást. Ezt irányítja az SAP Business One integrált vállalatirányítási rendszerből és a hozzá illesztett modulból álló új megoldás.
Az egyedi színek receptúrája elektronikus összekötésben áll a számlával, biztosítva a nyomon követést, így a kereskedő a vevőnek később a bizonylat alapján bármikor ugyanolyan színt képes előállítani. Az integráltság lehetővé teszi az automatikus árképzést is, valamint a festékkeverőgépek általi nyersanyag-felhasználás precíz, önműködő nyilvántartását, a raktárkészlet pontos ismeretét.
A programmodul a festék-előállító gép adatai alapján dolgozza fel a keveréseket. A modul beemeli az SAP rendszerbe a kapott információkat, egyedi azonosítót hoz létre az új cikkhez, a darabjegyzék alapján egy gyártási utasítást készít, majd az SAP Business One leveszi az alapanyagokat a raktárról és bevételezi a készterméket – azaz a kikevert színt. Az eszköz végül beárazza, majd automatikusan előállítja a számlát.
Azoknak a vállalkozásoknak, amelyek ebben a szegmensben tevékenykednek, hatalmas segítséget jelent a rendszer. Sok fölösleges adminisztrációt, többszörös adatrögzítést és számos, ennek során elkövethető tévedést lehet segítségével megelőzni − fejtette ki Zoltai Zoltán, a HostLogic SAP Business One üzletágának vezetője.
A festékkereskedő vállalatoknak kínált programcsomag tartalmazza azon hagyományos megoldásokat is, melyekre ezeknek a vállalkozásoknak szüksége lehet. Így megtalálható benne a pénzügy, könyvelés, bank, gyártás, szerviz, raktárgazdálkodás, beszerzés, értékesítés, ügyfélkapcsolatok (CRM) funkciók, és kívánságra beüzemelhetők a bérszámfejtés, valamint a telephelyek közötti árumozgást és a belső rendeléseket lehetővé tevő modulok is.
Kapcsolódó cikkek
- Élelmiszer-ipari rendszer a HostLogictól
- Kezdetét vette az SAP Tihany '07, a cég idén tízéves konferenciája
- Alternatív energia előállítása SAP megoldásokkal
- Építőipari kiegészítő ERP a HostLogic-tól
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- HostLogic: SAP-ban az élen
- SxP: új CRM megoldás az SAP-tól
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- SAP sikerek a kkv- piacon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.