Logisztikai központot avatott a Nokia Komáromban
Tízezer négyzetméteres, automata csomagoló berendezésekkel felszerelt logisztikai központot avatott csütörtökön Komáromban a Nokia.
"A 10 millió eurós beruházás a gyár területét 60 000 négyzetméterre növeli és ezzel a Nokia komáromi beruházásainak értéke eléri a 160 millió eurót" - mondta el a megnyitón a vállalat logisztikáért és gyárakért felelős alelnöke.
Raimo Puntala hozzátette, hogy bővítik a Komáromban gyártott termékek skáláját és a korábbinál fejlettebb telefonok gyártását is itt végzik.
A Nokia szeptember elejétől 300 fővel növelte a komáromi gyár létszámát, a vállalatnál közel 6000 fő dolgozik Magyarországon, ebből 5500-an Komáromban.
A Nokia 1999-ben építette föl komáromi gyárát, körülbelül 100 millió eurós költséggel. Az üzemben 2000 januárjában indult meg a kereskedelmi termelés és 2006 novemberében elkészült a 300 milliomodik mobiltelefon. A gyárat 2005-ben, több mint 50 millió eurós költséggel, új üzemcsarnokkal bővítették.
A cég harmadik negyedéves üzleti jelentése szerint az adózott eredmény 85 százalékkal, 1,56 milliárd euróra emelkedett az egy évvel korábbi 845 millióról, s ezzel jócskán túlszárnyalta az elemzők várakozásait. A nyereségráta 22 százalékra emelkedett az előző évi 13 százalékról.
Az árbevétel 28 százalékkal 12,9 milliárd euróra nőtt. A Nokia 112 millió készüléket adott el világszerte a harmadik negyedben, majdnem annyit, mint három legközelebbi versenytársa együttvéve.
Kapcsolódó cikkek
- Humán erőforrás szolgáltató központot nyitott a Nokia Komáromban
- Várakozáson felüli Nokia-nyereség
- Európa legértékesebb márkája a Nokia
- Mobilreklám-céget vesz a Nokia
- Több mint 300 embert vesz fel a Nokia Komárom
- Gyökeres átszervezés a Nokiánál
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- 2,5 milliárd dolláros kínai megrendelést kapott a Nokia
- A Nokia Siemens több mint 3 ezres leépítésre készül
- Nokia-negyedév: csaknem 10 milliárd eurós eladás
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
Globális adózási jövőkép: Paradigmaváltás az ENSZ kezdeményezésében?
A nemzetközi adózás szabályrendszerében jelentős változás közeleg: az ENSZ új adóügyi keretegyezményen dolgozik, amely az OECD jelenlegi reformjaitól eltérő módon kínálna megoldásokat, különös tekintettel a fejlődő országok érdekeire. A tervezett rendszer átfogó célja, hogy a multinacionális vállalatokat és vagyonos magánszemélyeket is érintő, méltányosabb és átláthatóbb globális adózási környezetet teremtsen. Vajon milyen hatással lesz mindez a digitális gazdaságra, és hogyan befolyásolja majd a már bevezetés alatt álló globális minimumadót?
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.