Az Eastron Kft. nyerte a Internetes Játék Rendszer tendert
Az Eastron Kereskedelmi és Fejlesztő Ügynökség Kft. szakmai szoftverfejlesztő cég nyerte a Szerencsejáték Zrt. által kiírt Internetes Játék Rendszer megvalósítására kiírt tendert, a rendszer piaci értéke nettó 400 millió forint - tájékoztatta Peredi János, a cég ügyvezető igazgatója csütörtökön az MTI-t.
Az Eastron az MTI-hez csütörtökön eljuttatott közleményében ismertette: a tenderen nemzetközi cégek, illetve magyarországi multinacionális vállalatok is részt vettek.
Az Eastron több külföldi informatikai gyártónak is partnere, képviselője Magyarországon, például, az Advantysnek és a Hirschmann-nak. Peredi János hangsúlyozta, hogy "a cég kiemelt partnere a Microsoftnak és ennek a projektnek a megvalósításában is jelentős mértékben közreműködik a Microsoft Magyarország Kft."
Az Eastron saját termékeivel például az ETiQ ügyfélirányító megoldással és az EastroNet Bank elektronikus banki rendszerrel is jelen van a hazai és külföldi piacokon - olvasható a közleményben.
A magyar magánszemélyek tulajdonában lévő Eastron 400 millió forint bevételt könyvel el az idén, a tavalyi 350 millió forint után - mondta Peredi János. Hozzátette, hogy a következő évben már több mint 450 millió forintos bevételre számítanak.
Kapcsolódó cikkek
- Szabadulna a Skype-tól az eBay
- UIQ Technology: Nagy reményű k+f központ Budapesten
- Akár 600 főt is alkalmazhat hazánkban a BT
- Gartner: A Novell a webes hozzáférés-kezelés egyik vezető vállalata
- A tagok ihlették az SAP új közösségi hálózati elismerési programját
- Az Albacomp 70 millió forintos megbízást nyert el
- IT-Services: 23 milliárdos beruházás Budapesten és Debrecenben
- Embertelen munkafeltételek a Dell üzemeiben
- T-Mobile-ra váltott az Audi
- Nemzetközi elismerés a Magyar Telekomnak
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.