SAP: következő generációs CRM megoldás
Az SAP bemutatta az SAP Business Suite komponensét képező SAP Customer Relationship Management (CRM) következő generációját. A bejelentésre az SAP 5. Influencer Summit-ján került sor december 4. és 5. között, Bostonban.
Az SAP új ügyfélkapcsolat-kezelő rendszere olyan képességeket kínál, mint például a kereskedelmi promóciók menedzsmentje, az üzleti kommunikáció menedzsmentje, vagy az értékesítési folyamat teljesítményének kezelése. Az SAP CRM legfrissebb verziója dinamikus felhasználói felülettel (user interface, UI) rendelkezik, Web 2.0-ás képességekkel.
„A CRM alkalmazások következő generációját úgy terveztük, hogy elnyerje mind az értékesítési és a marketing, mind pedig az ügyfélkiszolgáló szakértők tetszését is.” – mondta Ed Thompson, a Gartner Distinguished Analyst alelnöke. „Az új alkalmazások képesek lesznek arra, hogy több különböző felhasználói interfészt támogassanak, különös hangsúlyt fektetve a használhatóságra, a minden felhasználó számára könnyű konfigurálhatóságra, valamint könnyedén integrálhatóak lesznek annak érdekében, hogy mind az üzleti, mind pedig az IT felhasználók igényeit kielégítő, végponttól végpontig terjedő (end-to-end) megoldásokat hozzanak létre.”
Az SAP a hagyományos CRM feladatokon túlmutatva fejlesztette alkalmazását egy rugalmas, felhasználói igényeket szem előtt tartó, végponttól végpontig terjedő folyamat-végrehajtási platformmá. Az SAP CRM felépítése révén a vállalatok teljes, 360 fokos rálátással rendelkezhetnek ügyfeleikre, amely a nemrégiben készített, „Improving Customer Relationships” (Az ügyfélkapcsolatok fejlesztése) című Economist Intelligence Unit tanulmány szerint a sikeres CRM stratégia egyik kritikus tényezője. Az SAP CRM máris segít egyes cégeket, például az Adobe Systems-t, a Danfoss-t vagy az Intel Corporation-t abban, hogy kiterjesszék és fejlesszék az ügyfeleket érintő folyamatokat az alkalmazottakból, ügyfelekből és partnerekből álló üzleti ökoszisztémájuk teljes egészében.
Az ügyfelek által indukált növekedést lehetővé tevő új SAP CRM képességek:
· Rugalmas, többcsatornás ügyfélszolgálat – Az SAP® Business Communications Management szoftver egyesíti magában a kommunikációs technológiákat és az SAP CRM képességeit annak érdekében, hogy a hagyományos call-center alapú folyamatokat kiterjessze az üzleti szervezet egészére, beleértve a helyi munkaerőt és a földrajzilag máshol elhelyezkedő szakértőket is.
· Az interakciók értékének maximalizálása – Az SAP® Real-Time Offer Management szoftver minden ügyfél-tranzakcióhoz biztosítja a szükséges információkat.
· A marketing és promóciós költségek optimalizálása – Az SAP nagy mértékben továbbfejlesztette kereskedelmi promóció-kezelési (trade promotions management, TPM) és marketing fejlesztési alap (marketing development funds, MDF) megoldásait annak érdekében, hogy ügyfelei promóciós kiadásai jobban megtérüljenek.
Az SAP CRM 2007 elérhető az ügyfelek számára:
Az SAP CRM 2007 az idei év decemberétől elérhető az ügyfelek számára, és máris számos, a saját iparágában vezető szerepet töltő cégnél van folyamatban a bevezetése.
„Az SAP CRM legfrissebb verziójának lényege az ügyfelek által generált növekedés. A megoldás forradalmasítja a vállalati szoftver-ipart.” – nyilatkozta Bob Stutz, az SAP CRM Global Strategy and Product Development alelnöke és ügyvezető igazgatója. „Az SAP áthidalja a szakadékot a felhasználók által kezdeményezett webes élmények és a vállalati szoftver-alkalmazások között. Az SAP CRM célja, hogy a CRM-et egyszerűvé és hatékonnyá tegye, ily módon nyújtva megkülönböztetést, innovációt és agilitást az üzleti felhasználók számára. Az SAP CRM-ről bővebb információt a www.sap.com/crm weboldalon talál.
Az Adobe az SAP CRM kibővített képességeit választotta
Az Adobe célja az volt, hogy egyszerűsítse üzleti folyamatait és minden vállalati alkalmazást egyetlen platformba integráljon. A vállalat már futtatja az SAP CRM 5.0-t világszerte elhelyezkedő call centerei támogatására, és most úgy döntött, hogy az értékesítési folyamat támogatására igénybe veszi az SAP CRM integrált értékesítés-támogatási képességeit is. A potenciális ügyfelek kezelésétől a területi megbízásokon, az ügyfél- és kapcsolatkezelésen át egészen a lehetőségek menedzseléséig, az Adobe az SAP értékesítési támogatási képességeit világszerte több, mint 170.000 ügyfelére terjeszti ki.
Az Intel és az SAP a Marketing Development Fund (MDF) területén működik együtt
Az Intel és az SAP hosszú közös múltra tekinthet vissza az innovatív megoldások fejlesztése és az ügyfeleknek nyújtott érték maximalizálása terén. Az SAP CRM keretein belül a két cég az MDF megoldás fejlesztésén dolgozott. A közös munka során a cégek automatizálták és racionalizálták az MDF-en belüli folyamatokat a követelések online bevitele, a megfelelés és az elhatárolások területén. A CRM-en belül ezek a folyamatok az SAP® ERP back-end rendszerének követelési, kifizetési és tartozási folyamataihoz kapcsolódnak annak érdekében, hogy hatékonyabban, illetve a szabályozói előírásoknak megfelelően lehessen lebonyolítani a tranzakciókat az ügyfelekkel és a partnerekkel, miközben a channel marketing alapokat kezelik.
Kapcsolódó cikkek
- A tagok ihlették az SAP új közösségi hálózati elismerési programját
- Speciális célszoftver festékkereskedőknek
- Kibővítette kapcsolatát az EDS és az SAP
- Microsoft Dynamics CRM 4.0: hatékony új lehetőségek a távolról elérhető szolgáltatások terén
- Banki CRM: személyre szabott, gyors és hatékony kiszolgálás
- Új lehetőségek a Microsoft Dynamics CRM 4.0-val
- 20 éves az ACT! - a számítógépes vevőkapcsolat-kezelés klasszikusa
- Teljesíti éves előrejelzését a SAP
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.