További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A tagok ihlették az SAP új közösségi hálózati elismerési programját
- Speciális célszoftver festékkereskedőknek
- Kibővítette kapcsolatát az EDS és az SAP
- Microsoft Dynamics CRM 4.0: hatékony új lehetőségek a távolról elérhető szolgáltatások terén
- Banki CRM: személyre szabott, gyors és hatékony kiszolgálás
- Új lehetőségek a Microsoft Dynamics CRM 4.0-val
- 20 éves az ACT! - a számítógépes vevőkapcsolat-kezelés klasszikusa
- Teljesíti éves előrejelzését a SAP
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- SxP: új CRM megoldás az SAP-tól
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Az SAP tovább erősíti KKV-piaci jelenlétét
- Az SAP CRM megoldásának legújabb változata értékes előnyöket ígér
- Microsoft Dynamics CRM 3.0: új ügyfélkapcsolat-kezelési megoldás
- CEBC: CRM konferencia - másodszor
- MySAP CRM-el mobilizálja ügynökeit egy osztrák biztosító
- Már a Siebel ügyfelei is kihasználhatják a Linux platform előnyeit
- A Microsoft a hét végén mutatja be ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerének következő verzióját
- A Sun bevezeti a világ legnagyobb SAP-alapú ügyfélszámla-kezelési rendszerét
- Az SAP élre tört az SRM-alkalmazások piacán
- A CRM piac Magyarországon 2003-ban
- Energie AG: 23 százalékos belső megtérülési ráta SAP CRM megoldással
- SAP: átfogó megoldás a szellemi tulajdont megtestesítő termékek kezelésére
- SAP: komplett CRM-megoldás fogyasztásicikk-gyártók számára
- SAP e-kereskedelmi megoldás bevezetése másfél hónap alatt
- Népszerű a mySAP CRM a vezető fogyasztási-cikk gyártóknál
- SAP integrált CRM-megoldás a Samsungnál
- SAP: kiskereskedőknek szánt webes munkaerő-szervezési megoldás
- IV. nemzetközi SAP közmű-szolgáltatói konferencia
- Megjelent az SAP első teljesen portál alapú CRM megoldása
- Kultúraváltásra várva
- Ügyfélkapcsolati megoldások: SAP-KFKI Isys együttműködés
- Fornax: mobil alapú CRM rendszer
- Euronet-IBM együttműködés a FrontLine CRM területén
- A recesszióban is sikeres az Avaya
- Ügyfélért ügyfélként
- A bőség zavara
- Középpontban az ügyfélérték
- SAP: e-közigazgatási megoldások
- Mindent az ügyfelekért
- Legfőbb kincsünk