SAP e-kereskedelmi megoldás bevezetése másfél hónap alatt

forrás Prim Online, 2003. július 28. 15:53
A dán Mascot International munkaruházati gyár az SAP Internet Sales villámgyors bevezetésével automatizálta értékesítési tranzakcióit, tökéletesítette megrendelőinek nyújtott szolgáltatásait, egyúttal mérsékelte működési költségeit.
SAP e-kereskedelmi megoldás bevezetése másfél hónap alatt


A dán Mascot International munkaruházati gyár az SAP Internet Sales villámgyors bevezetésével automatizálta értékesítési tranzakcióit, tökéletesítette megrendelőinek nyújtott szolgáltatásait, egyúttal mérsékelte működési költségeit.
<p>
Az SAP AG bejelentette, hogy a munkaruhákat előállító Mascot International A/S (továbbiakban Mascot) dán középvállalatnak mindössze hét hétre volt szüksége az SAP Internet Sales megoldás sikeres bevezetéséhez. A nagyságtól függetlenül bármilyen vállalat által használható SAP Internet Sales rendkívül ügyes e-kereskedelmi megoldás, amely gyorsan üzembe állítható és tökéletesen összekapcsolható az SAP R/3 rendszerrel. Ezen felül kiaknázza a mySAP CRM (mySAP Customer Relationship Management, Ügyfélkapcsolat Kezelés) e-kereskedelmi megoldásait, anélkül, hogy ehhez teljes körű CRM-bevezetésre volna szükség. A megoldás alkalmazása révén a Mascot immár gazdaságos értékesítési és kapcsolattartási csatornaként használhatja az Internetet egész viszonteladói hálózatára kiterjedően, automatizálhatja az értékesítési tranzakciókhoz kapcsolódó folyamatokat, továbbá csökkentheti az értékesítés és a szolgáltatások összköltségét.
<p>
A Mascot – amely az SAP Internet Sales első ruházat és cipőipari megrendelője a - több mint 1200-féle saját tervezésű munkaruházati cikket gyárt, illetve értékesít Nyugat-Európában és Skandináviában, ugyanakkor Kelet-Európában és a Távol-Keleten is vannak gyártóüzemei. A központi irodájában mindössze 170 alkalmazottat foglalkoztató magáncégnek gazdaságos, könnyen megvalósítható business-to-business (B2B) e-kereskedelmi megoldásra volt szüksége, melynek segítségével a több mint 13 000 cikkszám alatt nyilvántartott termékskálájának értékesítési folyamatait teljes körűen és gazdaságosan működtetheti. A cég olyan e-kereskedelmi megoldást várt az SAP-tól, amely problémamentesen integrálódik a meglévő SAP Apparel and Footwear iparági és az SAP R/3 korábbi megoldásaival, továbbá biztosítja a beruházás gyors megtérülését. A Mascot ráadásul nyitva kívánta hagyni a lehetőséget arra, hogy – a szoftver kapcsolattartási és mobil értékesítési funkcióinak 2003. szeptemberében kezdődő kiterjesztésével – a teljes mySAP CRM rendszert nehézségek nélkül bevezethesse. Jelenleg egy pilot rendszeren tesztelik a mySAP CRM ügyfélkapcsolati funkcióit, a teljes körű bevezetést pedig a jövő évtől tervezik.
<p>
Az SAP Internet Sales megoldással a Mascot teljes mértékben automatizálta értékesítési tranzakciós folyamatait, és ezzel azonnali költségmegtakarítást ért el. A felhasználóbarát e-kereskedelmi megoldás kedvező fogadtatásra talált a kiskereskedelmi ügyfelek körében; az értékesítéssel foglalkozó munkatársak így – a bejövő hívások fogadása helyett – több időt tudnak értékesítést előkészítő telefonbeszélgetésekre szánni.Az SAP AG bejelentette, hogy a munkaruhákat előállító Mascot International A/S (továbbiakban Mascot) dán középvállalatnak mindössze hét hétre volt szüksége az SAP Internet Sales megoldás sikeres bevezetéséhez. A nagyságtól függetlenül bármilyen vállalat által használható SAP Internet Sales rendkívül ügyes e-kereskedelmi megoldás, amely gyorsan üzembe állítható és tökéletesen összekapcsolható az SAP R/3 rendszerrel. Ezen felül kiaknázza a mySAP CRM (mySAP Customer Relationship Management, Ügyfélkapcsolat Kezelés) e-kereskedelmi megoldásait, anélkül, hogy ehhez teljes körű CRM-bevezetésre volna szükség. A megoldás alkalmazása révén a Mascot immár gazdaságos értékesítési és kapcsolattartási csatornaként használhatja az Internetet egész viszonteladói hálózatára kiterjedően, automatizálhatja az értékesítési tranzakciókhoz kapcsolódó folyamatokat, továbbá csökkentheti az értékesítés és a szolgáltatások összköltségét.
Kulcsszavak: SAP CRM e-commerce

A Futball Pápa kriptója: indul a BetHustlers

17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.

2024. április 26. 20:36

Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon

A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok. 

2024. április 26. 19:40

Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre

17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.

2024. április 26. 17:56

FireAlpaca 2.11.19

Az ingyenes grafikai programban bőséges ecsetválasztékkal, jól átlátható menükkel, rétegkezeléssel és további speciális funkciókkal szerkeszthetjük képeinket.

2024. április 26. 17:16

ToDoList 8.3.0.0

Az ingyenes határidőnapló program segít abban, hogy a különböző elvégzendő feladatokat egy helyen nyilvántartsuk, kategorizáljuk, prioritásokat rendeljünk hozzá stb. Megadható a kezdés illetve a befejezés pontos ideje, sőt a megfelelő pillanatban értesítést is kapunk azokról.

2024. április 26. 17:14

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50