SAP: komplett CRM-megoldás fogyasztásicikk-gyártók számára
Az érintett szektor szereplői közül többek között a Colgate-Palmolive, a Dial Corporation, a Fraser & Neave Holdings Bhd és a Nestlé is a mySAP CRM átfogó funkcionalitását használja értékesítési, szolgáltatási, marketing- és ellátásilánc-folyamatai ésszerűsítésére, az ügyféligények pontosabb megismerésére építő forgalomnövelő kezdeményezései támogatására, valamint a promóciós/marketingkampányok célzottságának és hatékonyságának növelésére. A mySAP CRM már elérhető, legújabb változatához kidolgozott ágazatspecifikus megoldások 23 piac szereplőinek kiemelt üzleti folyamatait támogatják.
A fogyasztási cikkek gyártóinak speciális üzleti kihívásokkal kell megbirkózniuk. Ilyen pl. a márkahűség csökkenése, a termékcsaládok gyors avulása, a bonyolult promóciós kampányok összehangolása és az egyes termékkategóriák külön stratégiai üzletágakba szervezése. Ezeket a kihívásokat tovább növeli, hogy a vásárlók két csoportjával - a kiskereskedőkkel és a fogyasztókkal is - szoros kapcsolatokat kell ápolniuk.
A mySAP CRM új változata az árbevételt közvetlenül befolyásoló üzleti folyamatokat állítja a középpontba, és lehetővé teszi a vállalatok számára versenypozíciójuk javítását. A fogyasztási cikkek piacához igazított képességek - köztük az SAP Trade Promotion Management, valamint a márka-, a termékkategória- és az ügyfélkezelés - révén a vállalatok hatékonyabban dolgozhatják ki és kísérhetik figyelemmel promóciós programjaikat, marketingeszközeik eredményesebb felhasználásával lerövidíthetik az új termékek piacra viteli idejét, és fontos ismereteket szerezhetnek azzal kapcsolatban, miként értékelik a fogyasztók az adott márkát és a versenytársak termékeit.
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.